Hej alle sammen og tak for et fint community.
Jeg har brug for jeres gode råd, da jeg har meget lidt erfaring med det at ryge og er blevet bekymret siden sidst. Har heller ikke nogen jeg kan snakke med(og dem jeg har spurgt, kunne ikke rigtige komme med et svar).
Mine ufrivillige arm og ben bevægelser har været bekymrende for mine venner, da de ikke har set noget lignende. Det drejer sig om pludselige anfald, der kommer i et par sekunder, hvor jeg ryster med mine hænder/ben og ufrivillige bevægelser, samt overanstrengelse af andre muskler, som ansigtsmuskler(bryn, kinder osv.)evt. tics kan også observeres. Jeg tror oftest, at jeg skal til at pisse/skide i mine bukser og af og til, tror jeg at jeg har sluppet én af sted og jeg reagerer naturligt på det(ved ikke om det er det der giver mig tics). Altså, jeg ligner en med fysisk intensive problemer og bliver helt normal igen efter de 2-3 timer.
Jeg har kun prøvet at ryge 4-5 gange og disse symptomer har udelukkende været tilstede sidste 2 gange(2 forskellige forhandlere), hvor jeg også har indtaget større mængde alkohol.
På intet tidspunkt har jeg haft det fysisk/psykisk dårligt(kun fysiske adfærdsændringer).
Hvad siger i, at det alm. hashrus symptomer? Jeg er bange for, at hashen har fremprovokeret en sygdom i skjul, så hvis ikke det lyder normalt, vil jeg søge læge og blive undersøgt.
Tak for hjælpen.