Hej syresødsovs!
At DMT er gulligt behøver ikke være tegn på en urenhed. DMT er meget ustabilt og bliver ødelagt af både lys, ilt og varme. Når det "henfalder", bliver det gult. Det er derfor bedst at opbevare det i en tætsluttende, lystæt indpakning (såsom staniol) og have det liggende i køleskabet.
Det er ganske rigtigt, hvad Shambala siger, altså at der er stor forskel på DMT og 5-meo-dmt og doseringerne af disse. Kig på erowid.org.... der er doseringsforslag til begge. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt din kilde har styr på, hvad hun har givet dig, vil jeg anbefale dig at starte med en dose der svarer til den anbefalede for 5-meo-dmt.... altså under 10mg. SÅ kan du altid prøve med mere, hvis du ikke får nogen effekt ud af det. HVis du har mulighed for det, så prøv at kontakte din kilde igen for at få bekræftet, præcis hvilken analog, du har fået fat på.
Angående changa er det ganske rigtigt at det er varierende, hvad blandingen kan indeholde. Som regel vil det indeholde en blanding af MAOI-holdige urter, som er spayet med DMT-ekstrakt. Der er ingen urter, som har en naturlig høj nok koncentration af DMT til at det kan ryges med nogen effekt. Derfor bruges der ekstrakt i changa-blandningerne. Det er muligt at visse blandinger kan indeholde Salvie, men det er nok temmelig usædvanligt. Jeg har fået en fin effekt ud af 25-50mg changa-blanding. Jeg ved ikke om der findes changa-blandinger med 5-meo-dmt.
Angående rygning: Til ren DMT vil du skulle bruge en særlig pibe med et stykke ståluld ("The Machine), således at fordampningsoverfladen kan maksimeres (
https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&t=25974 er et eksempel). Changa kan ryges i en almindelig pibe, og er, efter min mening, en noget mere behagelig måde at indtage DMT på.
Held og lykke med projektet