Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vildt trip
Junior medlem

Hej derude, jeg har lige oplevet noget meget vildt og uforklarligt i forbindelse med hash rygning.
Sad og røg bong med en veninde der ryger meget sjældent, vi får så suget nogen hoveder og hun begynder at få griner på osv.
Men så går hun nærmest over i sådan en trance hvor hun bare sidder og koger for sig selv og når jeg snakker til hende siger hun at hun kan se alt hvad der sker og alt det jeg siger virker uvirkeligt for hende, det står så på i ca 3 kvater.
Så vågner hun lidt op igen, men nu har hun en slags tvangstanker om jeg er gud og alt jeg sidder og siger er det hun tænker på, da det var værst sad hun og sagde at jeg skulle sige hun skulle dø så hun kunne komme ned på jorden igen fordi hun fløj mellem himmel og jord, her begynder jeg at blive meget bekymret for hvad der er ved at ske.
Det skal lige siges hun begynder at græde og bliver ved med at sige hvorfor jeg ved alle de ting.
Bliver ved med at fortælle hende stille og roligt at jeg ikke er gud og vi sidder her i min lejlighed begge to, niver hende så i armen for at bevise hun er i sin krop.

Hun begynder så at blive nogenlunde normal igen og begynder at stille spørgsmål til hvor jeg var sådan?
Det kan jeg jo ikke svare andet til at det er hashen og ikke andet, hun bliver også ved med at tro hun er sindsyg og aldrig bliver normal, men det går også over og får hende lidt ned på jorden.

De sidste 20 minutter vi var sammen virkede hun nogenlunde normal og hun gik op i sin egen lejlighed, sagde til hende hun bare kunne ringe hvis hun fik det skidt igen.

Hvad er der lige sket her? man skulle jo tro det var syre hun havde taget?

Dedikeret medlem

Hun skal nok ikke ryge igen - det må du hjælpe hende med at holde fast i.

Hvad der lige er sket - handler nok om skrøbelig psyke et bevidstheds udvidende stof THC som hun ikke kunne håndtere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det lyder som et af mine "badtrips" på svampe hvor jeg dog panikkede.. Det lader til hun har været nogenlunde rolig, eller misforstår jeg?

Jeg vil nok også fraråde hende at ryge igen og hvis det endelig skulle være, så et par sug af en joint efter en længere pause og selvfølgelig skal hun være afklaret med denne oplevelse først.

Hvis hun ikke er vant til at ryge og du så ryger hoveder på hende, kan det blive meget intenst ;) Og nogle er bare mere sensitive over for den slags..

Jeg har selv oplevet min mor få egodød af 5-7 sug på en forholdsvis stærk joint efter et par glas rødvin. Hun oplever som regel at være vægtløs når hun ryger en gang imellem.

Junior medlem

Første gang jeg røg med min kæreste blev hun ekstremt underlig og begyndte at skrige og rullede rundt på jorden osv..
Hun var heeeelt væk og jeg troede lidt at hun bare spillede men jeg tog det seriøst og det var væk igen efter hun havde sovet det ud. Hun kunne ikke huske noget af det siger hun.

Så her et år senere sad jeg sammen med 2 venner, den ene havde aldrig røget hash men han sad og drak mens mig og min ven røg en masse pinde, og for sjov pustede vi røgen ind i hovedet på ham. Han blev ligesom hende lige pludselig og troede han skulle dø og råbte og skreg osv.. Mig og min anden kammerat kunne se lige med det samme at det var det samme som min kæreste havde dengang.

Jeg ved ikke hvorfor de reagere sådan men jeg skal bare ikke ryge med dem, og fraråder dem skam også at ryge..

Medlem
Brugeravatar

Som bekendt kan hash jo godt få underliggende psykologiske problemer til at komme frem i folk. Hvis det er en person man ikke kender sådan meget godt er det en god idé enten at være sikker på at de godt kan tage det, eller at deres forældre eller bedsteforældre osv. ikke har et eller andet i vejen oppe i hovedet, skizofreni f.eks.

Junior medlem

Tak for jeres svar, hun var heldigvis okay dagen efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]