Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Joint + N2O
Junior medlem

Jeg hører sjældent om denne kombination, så synes jeg ville dele lidt af mine erfaringer.
Denne kombination er ofte helt utroligt og har givet mig nogle virkelig gode, nærmest euforiske, trips. Kræver blot at man tør lade det udfolde sig - slippe kontrollen.

Starter normalt med en halv joint (eller en mindre mængde hash rent i en pibe) og en halv energidrik (aner ikke om det gør nogen forskel). Når jeg rigtig begynder at mærke effekten af jointen, fylder jeg en ballon med indholdet fra en hel 8g N2O-patron. Fylder derefter lungerne en sidste gang fra jointen, puster helt ud så meget jeg kan og tømmer ballonnen.

Selve "turen" er ubeskrivelig, men vil alligevel gøre et forsøg!

Bedste gang var hvor hele virkeligheden blev krøllet sammen og efterfølgende foldet ud til et fladt papir - alt i mens jeg i 3. person overværer det hele. Det hele bliver drejet til en opretstående stilling og flyver forbi, som var det filmrulle. Efterfølgende "eksploderer" hele virkeligheden i et hav af tråde og netværk, alle med forskellige realiteter baseret på de valg i livet jeg har gjort, og vil gøre i fremtiden. Alt i mens sidder jeg bare og ser mit liv udfolde sig og tage nye retninger.

Bagefter kan jeg ikke andet end sidde i 5-10 minutter og bare tænke "wauw".

Andre med lignende erfaringer?

Medlem

tror du skal prøve i et andet emne på siden.. det der lyder umiddelbart ret klamt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Klamt? lol
Det lyder da fedt! :D
Det skal prøves :D

Medlem

Det lyder vold luksus... Har desværre ikke prøvet det. -endnu.
Men næste gang jeg skal ryge, skal der sgu også lige købes nogle patroner :) Kan man egentlig bare tømme patronen direkte i en ballon, eller kræver det at man har en slags pistol til patronen?

Men er det ikke meget at suge en hel patron på en gang? Jeg mener, det er jo ikke blandet med ilt?

Dedikeret medlem

Friheden skrev:
Det lyder vold luksus... Har desværre ikke prøvet det. -endnu.
Men næste gang jeg skal ryge, skal der sgu også lige købes nogle patroner :) Kan man egentlig bare tømme patronen direkte i en ballon, eller kræver det at man har en slags pistol til patronen?

Men er det ikke meget at suge en hel patron på en gang? Jeg mener, det er jo ikke blandet med ilt?

Du skal bruge en sifon eller en cracker til dine patroner :) og nej en patron i en lunge er vidst det mest normale når man suger lattergas dog har jeg set folk suge riiiiiiigtig mange patroner på rigtig kort tid :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg elsker din beskrivelse af N2O rusen! Hvis man er erfaren med psykedeliske stoffer eller ketamin, så kan det virkelig anbefales at kombinere det med N2O! Så bliver man for alvor bøjet og drejet i alle mulige mærkelige retninger. En kombination der dog ikke kan anbefales, er alkohol + N2O! Jeg kom engang til at drikke mig i hegnet hvorefter jeg besluttede mig for at suge 4 patroner i rap. Det resulterede i at jeg oplevede at jeg gik sammen med en kammerat og røg en joint og havde en samtale med ham, hvorefter jeg lige pludseligt vågner brat op hos en anden ven og finder ud af at det hele blot var et N2O trip. Utrolig forvirrende oplevelse når man er pløre stiv og tingene i forvejen vender på hovedet!

Medlem
Brugeravatar

nu det ikke fordi jeg er den vildeste kemi hjerne... men er N20 ikke brandfarligt... bare lige et spørgsmål ....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
nu det ikke fordi jeg er den vildeste kemi hjerne... men er N20 ikke brandfarligt... bare lige et spørgsmål ....

Hørt om google?
Men nej, det er brandnærende.

Regner selv med at skulle forsøge mig med lattergas i weekenden for første gang, kommer an på om min pakke kan nå at komme - men ser frem til det. Og hvis alt går vel bliver det med MDMA senere, nogen der kan anbefale det??

Nogen der kan forklare helt præcist hvordan en sifon knækker patronen? har lidt svært ved at gennemskue hvordan det fungerer, eller giver det helt sig selv når jeg får det i hånden?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
den prikker et hul i den... den knækker den sku æt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
den prikker et hul i den... den knækker den sku æt

Haha, "sku æt" :D

Det var nok mig der formulerede mig forkert. Mon ikke det hele giver mening på fredag. :cheers:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det er ihvertfald ikke kompliceret overhovedet. Du skal ha meget lidt omløb i hovedet, hvis du ikke kan få det til at fungere :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Cannabis og N2O er vist en ret populær kombination næstefter N2O og psykedelika. Personligt ville jeg aldrig benytte N2O hvis ikke det var i kombination med et andet rusmiddel. Det er lidt dårlig HR at blande substanser, men heldigvis findes der efter min viden ingen decideret farlige kombinationer med N2O.

Rusen kan være ekstremt forførende, grundet den korte men ofte massive eufori man kan opnå. Derfor omtales lattergas som hippie-crack i visse kredse. Jeg har selv oplevet at jeg sidder og fisker efter endnu en patron kort efter jeg lige har indtaget en, men jeg vil anbefale at holde en pause på 5-10 min efter en rus. Jeg synes desuden rusen bliver kedelig og antallet af bivirkninger stiger ved forbrug af mere end 6-10 patroner på en setting.

auditive hallucinationer + ud-af-kroppen oplevelser + følelsen af at have haft en vigtig åbenbaring, som man desværre lynhurtigt glemmer idet rusen aftager er simpelthen guf, og pifter hurtigt en almindelig aften med joints op.

Min fremgangsmetode;

- tænder en pind og suger nænsomt til gløden når filteret
- lader min Siphon med 1-2 patroner efter behag
- sætter noget afslappende musik på
- slukker al lys eller tager et bind for øjnene og ligger mig til rette på min seng
- starter med et par dybe vejrtrækninger og en kort meditation hvor jeg tømmer mit sind fuldstændigt
- inhalerer gassen, sammen med en portion ilt og holder det inde i ca. 30 sekunder
- udånder langsomt gennem næsen, tager en ny portion ilt og inhalerer den resterende gas i min siphon
- nyder showet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Er der nogen metode at åbne kapslerne succesfuldt uden en cracker eller siphon?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Skaf en cracker eller siphon, alt andet er sku for dumt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Ok. Så må jeg bare lægge lidt penge i det. :p

Junior medlem

Er der nogen metode at åbne kapslerne succesfuldt uden en cracker eller siphon?

Nej :) Fordampningstrykker ved 20ºC er næsten 60 bar.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]