Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej venner !
Nogle af jer ved det, andre gør ikke .. og til jer der ikke gør:
Ja den er god nok - Cannabis kan KURRERE kræft.
Enda meget MEGET bedre end kemo kan, og uden nogen helt forfærdelige bivirkninger- Såsom døden, som 70% af alle kemo patienter desværre ender med:(
Inden du læser videre, vil jeg opfordre dig til at spræde budskabet - alt for mange mennesker dør lige nu af kræft, og du kan være med til at stoppe det! Hvis du kender nogen der har kræft, eller kender nogen som kender nogen der har kræft, så fortæl denne information. Folk fortjener at vide at der er et alternativ! synes du ikke?

For at gøre en LANG historie kort:
Cannabis planten indeholder noget man kalder Canabioider. Det er disse der er så sunde for dig.
Og NEJ det er ikke sundt at ryge cannabis, Der er ingenting der er sundt at ryge:)
Man koger planten om til en olie, også kaldet for cannabis olie eller Det sorte guld.
Dette er noget man skal spise, i små doser, som en medicin.
Man har undersøgt hvordan stoffet reagerer i kroppen, og det går faktisk ind og dræber kræftcellerne og styrker dit immunforsvar!

Læs denne beretning:
http://www.alternativ.info/doc/artikler ... asholie.mv

Og mød En FANTASTISK mand ved navn Rick Simpson, som giver denne olie gratis til kræftramte, og har helbredt over 5000 mennesker, også dem som lægerne havde opgivet.
Se hans dokumentar her:
http://www.youtube.com/watch?v=0eyFO6Ko27E

DESVÆRRE tjener medicinal industrien billioner af at folk har kræft og det er derfor at du ikke ved noget om det.
Du vil have at folk tager kemo, fordi de tjener penge på at folk har kræft og de er ligeglade med at de lider og dør.

hvis du stadig ikke tror på det, så lav din egen resarch.
Du vil blive chokeret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Det var så lige dagens røverhistorie :lol:
Godnat!

-John Rooney.

Junior medlem

Jeg hørte første gang om det, fordi jeg mødte en der havde haft lungekræft.
Det var blevet fundet meget sent og lægerne sagde til ham, at der ikke var meget de kunne gøre. Han havde højst et år tilbage.
Han var ikke en der nogensinde havde røget hash og var selv meget imod det.
Men når man får at vide at man skal dø, og at der ikke er nogen kur, så vil man jo gerne prøve hvad som helst.
Han forsøgte alle mulige alternative ting, søgte på google og snakkede med andre mennesker.
En dag faldt han tilfældigt over en artikkel, om Rick Simpson. Efter at han havde set hans Video, var han ikke helt overbevist- men hey, hvorfor ikke give det et forsøg?
Han fik det bedre og bedre og to måneder efter at han startede på "kuren" var han hos lægen, hvor han skulle skannes.
lægen var lamslået, det måtte være et mirakel. Der var næsten ingen kræft tilbage. Kort efter var der ingen kræft tilbage.
da han prøvede at fortælle lægerne, at han var blevet helbredt af cannabis olie, så ville de ikke høre på det.

Medlem

Du kom så lige 40 år forsent med med den information, alt det du skriver og de links har været her inde længe

Junior medlem

Ved godt at det har været her længe, men synes godt at man kan gøre folk opmærksomme på det igen.

Junior medlem

hvad kan man gøre for at spræde budskabet??

Medlem

hvad kan man gøre for at spræde budskabet??

Legalize.

Admin
Brugeravatar

Der er ikke lavet nok ordentlige studier til at dokumtere cannabis faktisk hjælper mod kræft. Der er lavet nogle få studier, der viser lovende resultater med nogle af indholdsstofferne mod kræftceller.

Men hey, det er hver dag man opdager nye stoffer, der potentielt kan bruges mod kræft. Det meste af det du poster er baseret pseudovidenskab og anekdoter, som ikke har hold i egentlig, god forskning. Så jeg forstår ikke, hvorfor folk kommer sådan op af stolen pga det her. For mig virker det mest som om, at nogle mennesker gerne vil finde nye påskud for at legalisere cannabis, så de kan ryge deres joints i fred. Jeg støtter også en legalisering, men jeg synes det skal underbygges med noget andet end pseudovidenskab og teorier. Det bekræfter blot politikernes forestilling om, at det kun er tosser der ryger cannabis.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Der er ikke lavet nok ordentlige studier til at dokumtere cannabis faktisk hjælper mod kræft. Der er lavet nogle få studier, der viser lovende resultater med nogle af indholdsstofferne mod kræftceller.

Men hey, det er hver dag man opdager nye stoffer, der potentielt kan bruges mod kræft. Det meste af det du poster er baseret pseudovidenskab og anekdoter, som ikke har hold i egentlig, god forskning. Så jeg forstår ikke, hvorfor folk kommer sådan op af stolen pga det her. For mig virker det mest som om, at nogle mennesker gerne vil finde nye påskud for at legalisere cannabis, så de kan ryge deres joints i fred. Jeg støtter også en legalisering, men jeg synes det skal underbygges med noget andet end pseudovidenskab og teorier. Det bekræfter blot politikernes forestilling om, at det kun er tosser der ryger cannabis.

1+ på den der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.

Helt enig :)
Er også at tage syge mennesker som gidsel, i sine legaliseringsargumenter.
Lad lægerne og medicinalindustrien om at finde medicin mod kræft.
Så kan trådstarter finde sin bong og trutte i den :wink:

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]