Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psycha.

Jeg købte lige ind til resten af måneden og besluttede mig for at lave en 'høj' chokokage, da jeg er løbet tør for filtertips og paper og jeg ikke er den store bong-mand.

However, nu hvor jeg er godt igang, er jeg lidt i tvivl om hvor meget jeg burde indtage, da jeg ikke har prøvet disse mængder før.

Jeg har lavet en kage på cirka 450 gram kagemix, 2,5gram pot og cirka 1,5-2 gram hash, kagen er uddelt på en normal bageplade og cirka kagen er omkring 1 cm høj, så den er vel 25x30x1.

Det er ikke min første gang, men da jeg har halvveret kagemiksen og forøget stoffet, vil jeg lige være sikker. Jeg har ikke indtaget andet idag end lidt is og lidt chips (Sådan er det jo at have lidt ferie når kæresten ikke er hjemme), intet stort, så stort set på tom mave udover lidt Ben & Jerry's, har umiddelbart kun lige spist to små stykker og det der faldt af da jeg tog den ud af bradepanden.

På tom mave vil jeg tro at det vil være igennem systemet iløbet af halvanden til to timer, så nu her, cirka en halv time efter hvor jeg allerede kan føle det første peak, det lille peak, vil jeg spørge om i vil råde mig til at stoppe? Har et sindsssygt godt high på lige nu og der er cirka en halv times mellemrum imellem det jeg har antaget. Iløbet af to timer op til mit køkken-projekt har jeg røget lidt pibe med hash i, dog ikke noget der får sofaen til at føles som en trøje.

Har røget i lang tid, men har ikke den store erfaring med mad og drikkelse og thc, så vil såmen lige have et godt råd eller to før jeg beslutter om jeg skal fortsætte eller ej.

Junior medlem

Faldte i søvn med et lille high, det var fint, nothing exstatic.

Vågnede op og var (og er stadig, nu her 3 timer siden) fuldstændig basket, har aldrig prøvet noget lignende, det er fantastisk. Ikke helt planlagt, men fantastisk. Så case closed, I guess.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:D Jep, hashkage kan tage en noget så hårdt i anus. Men nu har du da en idé om, hvor meget der skal i næste gang..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har aldrig bagt en hashkage før. Tror sgu snart det skal afprøves, men er lidt bange for, at jeg får for meget :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]