Hej venner, jeg har fulgt med i denne forum i lang tid nu, uden rigtig, at selv lave en bruger, komme med mine meninger osv. Nu har jeg brug for jeres hjælp, da jeg ikke rigtig kan gå til andre.
Jeg begyndte, at ryge for første gang i slutningen af 9. klasse (Jeg går i 3.g nu). Dengang var det "bare" en ting vi lavede, det var ikke så ofte, men det skete nok 1-2 gange om måneden. Mit problem er, at jeg er begyndt på, at få det dårligt af, at ryge i slutningen af 2.g. Inden da kunne jeg ryge en del, og var altid frisk på en lille én. Jeg lagde bla mærke til, at det var ikke så godt for mig, at ryge på tommave, dvs jeg skulle altid have noget mad inden jeg skulle ryge (Gik op for mig på roskilde festival). Hele situationen er blevet værre nu, første gang jeg kastede op pga. af røg var for ca. 3-4 måneder siden, efter et godt bong-hit. Jeg ved ikke hvad der er gået galt, da jeg havde en periode hvor jeg kun røg bong. Siden da, har jeg haft en "grænse" på hvad, hvor meget, og på hvad jeg kan ryge. Det er selvfølgelig pisse irriterende, da min krop sagtens kunne tåle det for blot et år siden. Her for 2 uger siden, gik det op for mig, at der ikke skulle så meget til, før jeg fik det dårligt og begynde at kaste op.
Jeg er her for, at spørger de personer herinde der nu ligger med en masse erfaring, har i prøvet det før? Hvad er der galt?Er det klogt, at besøge en læge? Jeg tager hele situationen som et chok, da (som nævnt tidligere) jeg sagtens kunne tåle alt det der for blot et år siden.
Håber der sidder en derude med et svar, er selv pisse forvirret!