Hej

.
Jeg har nu røget hash til hverdag i ca to år (med en lille pause på en måned for et års tid siden) og er ærlig talt træt af det er blevet SÅ meget en del af hverdagen. Det virker jo dårligt længere.
Jeg ryger ikke smøger længere fordi jeg bare ryger et par hoveder i løbet af dagen.
Min kæreste og jeg har aftalt at holde en lang pause når ugen er omme.
Grunden til jeg startede med at ryge hash var pga psykiske lidelser og jeg mener virkelig det har hjulpet mig meget langt.
Jeg er bare så bange for jeg skal få en depression eller miste alt det overskud og selvværd jeg har opbygget gennem årene, hvis jeg bare tager en kold tyrker.
Problemet er bare jeg for kort tid siden prøvede ''bare'' at lade vær med at ryge fra morgenstunden - og jeg er ærlig talt skuffet over jeg ikke er bare lidt mere standhaftig, jeg holder bare aldrig til længere end klokken 12.
Så bliver der lavet et mix, og jeg suger videre..
Kender i måske en form for sove medicin der ikke kræver recept?Jeg ved hvor mange søvnproblemer det vil give mig og jeg vil så gerne fortsætte normalt på min udd.
Jeg glæder mig rigtig meget til at vågne op og vide idag er dagen hvor det hele starter så jeg kan få det overstået.
Tanken om dagen kommer er bare så skide pisse hamrende irriterende!- fordi man kender følgerne på at have røget så lang tid....
kender i det? :s .
Er der nogle der har et eller flere råd til hvordan man ''lettere'' kan få de første par uger overstået?Jeg vil så gerne stoppe jeg føler det bare næsten umuligt inde i mit hovede..
PEACE OUT!