Hvad er dine forældres begrundelse for at du skal testes? hvis alle de tests du har fået taget alligevel har været positive, så er deres tillid vel allerede svækket så meget, at de ikke behøver at teste igen.
Jeg mener.. de bliver vel ikke ved bare for sjov? - er deres grund at du vil blive smidt ud hjemmefra?
on-topic.
så burde en netto-narko-test ikke være positiv 4-6 uger efter sidste indtagen.
Bliver testet fordi jeg engang kom i hashpsykose, og mine forældre tror det er det sygeste narkotika efter en politimand oppe på min søsters skole fortalte forældre om hvor slemt hash er.. og lad os bare sige "der bliver lavet om på reglerne hvis det ikke stopper"
desuden er det ikke en "netto-narko-test", det er den mest præcise på 50 nanogram per milliliter. Han tester mig dog også med en mindre følesom 200 nanogram pr ml. for at se om der er sket lidt fremskridt, men den viser det samme..
har trukket i tiden ved at bilde ham ting ind som at min ven var positiv i 5 mdr. så det variere meget fra person til person, og at jeg på et tidspunkt havde sat i et rum sammen med nogle der røg.. Han er dog meeeget mistænksom..
men altså på de 5 måneder og 9 dage der er gået idag har jeg røget 0,2. Blev testet posetiv 11 dage siden og røg de 0,2 efter de første 2 måneder og 26 dage i dette lange forløb.