Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Meld dig under fanerne!

https://www.facebook.com/events/413698522036131/

Billede

Medlem
Brugeravatar

hmmm, selvfølgelig går jeg ind for en legalisering. men kan egentlig ikke lide Cutters metoder.
synes ikke han griber det særrrrrligt godt an.
Fejrer 420 et andet sted i danmark, tror jeg ;D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
hmmm, selvfølgelig går jeg ind for en legalisering. men kan egentlig ikke lide Cutters metoder.
synes ikke han griber det særrrrrligt godt an.
Fejrer 420 et andet sted i danmark, tror jeg ;D

Det er naivt at tro ”Cutter” kan ændre den brede mangfoldighed.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem

Måske er det den forkerte fremgangsmåde "cutter" bruger, og måske er det den forkerte måde tuxen og spandmand bruger. Og jeg vil give alle her på forummet der siger således ret, problemet er bare at vi sidder på vores flade imens de gør noget. Lige pt. er de, de danske fortalere for fri cannabis, men det er bare for ringe at en ordentlig fortaler så ikke skrider ind, tager skridtet og siger:"det sku' mig, jeg er cannabis forbruger og kan ikke se hvorfor jeg ikke må ryge cannabis i en mængde der ikke svare til et misbrug" at det skal fremstilles af enten en umoden spade, eller 2 mænd der har røget så meget, og studeret så lidt at de ikke kan argumentere ordentligt eller huske hvad de selv skal sige, kan jeg simpelthen ikke forstå. De giver decideret cannabis et dårligt navn, jeg ville rigtig gerne være den person der stod frem, problemet er bare at jeg kun er 16 og studere lige pt. på HTX, så der er hverken tid, penge eller et godt aldersgrundlag for at være dansk fortaler for fri cannabis. Det eneste andet problem der evt. kunne være er at medie propagandaen, skræmmekampagnerne og flertallet af politikere, ikke ligefrem vil støtte om en god fortaler, da det vil forhøje chancen for en legalisering. Hvad har i af meninger? jeg synes i hvert fald Danmark mangler en frisk stemme der kan bevise, forklare, argumentere og agere politisk fortaler for fri cannabis på en god måde i Danmark!

Medlem
Brugeravatar

[quote="zektos » 12 apr 2013 11:05”] jeg ville rigtig gerne være den person der stod frem, problemet er bare at jeg kun er 16 og studere lige pt. på HTX, så der er hverken tid, penge eller et godt aldersgrundlag for at være dansk fortaler for fri cannabis. [/quote]
du bliver klogere med alderen. normer skal bryddes op indefra. :-)

go’ dag.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem

du bliver klogere med alderen. normer skal bryddes op indefra. :-)

Hvordan ville du gøre det? du har muligvis ret, og selvfølgelig bliver man klogere med alderen, men det går hurtigst hvis en klog person som dig kan fortælle mig det ;)

Dedikeret medlem

Til jydefolket er der også denne mulighed 4.20 https://www.facebook.com/events/586424138039307/

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke Cutter gør noget som helst forkert. I medierne skal der fandme være plads til alle, og det kan ikke passe at nogen skal gøre sig til gud over hvad der er rigtigt/forkert at sige. Jeg er stort set enig med alt han siger, og jeg er fuldstændig ligeglad med om han så afbryder, bander, støtter ulovlig aktivitet og andet. Derudover skaber han mere opmærksomhed omkring emnet end nogen nogensinde har gjort, og jeg er 100% sikker på at en legalisering aldrig havde været bragt til overvejelse hvis det ikke havde været for hans arbejde.

Medlem
Brugeravatar

Håber folk kommer og støtter op i Århus , vi har hvertfald brugt en del tid på det efter hånden! Men det skal nok blive godt , og vi er ved at være klar med det sidste her i Århus ihvertfald :D

Til jydefolket er der også denne mulighed 4.20 https://www.facebook.com/events/586424138039307/

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke Cutter gør noget som helst forkert. I medierne skal der fandme være plads til alle, og det kan ikke passe at nogen skal gøre sig til gud over hvad der er rigtigt/forkert at sige. Jeg er stort set enig med alt han siger, og jeg er fuldstændig ligeglad med om han så afbryder, bander, støtter ulovlig aktivitet og andet. Derudover skaber han mere opmærksomhed omkring emnet end nogen nogensinde har gjort, og jeg er 100% sikker på at en legalisering aldrig havde været bragt til overvejelse hvis det ikke havde været for hans arbejde.

Det passer simpelthen ikke det du siger der, Cutter er ikke den slagsforbillede for tingene som man så for mange år siden. Der findes andre personer, som for mit vedkommende har diskuteret sagen om fri hash i længere tid end du kan forestille dig. forfatteren af Hampedyrkerens håndbog f.eks. 68’er generationen har ligeledes været en stærk fortaler. kom ikke her og sig Cutter er ny og helt igennem ok.

mvh. og god dag.

Medlem
Brugeravatar

Fra https://www.facebook.com/events/586424138039307/ :
Citat:
Den FORBUDTE kur. Vi bliver ved med at arbejde for en legalisering af cannabis - kuren som medicinindustrien benægter dig.
Dokumenteret kur mod KRÆFT, sklerose, alzheimer, parkinson, diabetes, depression, autisme, AIDS, høj blodtryk, astma, psoriasis, infektioner, osteoporose m.m.

Sagen er god, og jeg går bestemt ind for en legalisering. Det der er imidlertid for langt ude til at jeg ville gøre mig til at del af det.
Jeg bliver så ærgerlig når "vores egen" propaganda bliver endnu mere utroværdig end modstandernes skræmmekampagner.

Medlem
Brugeravatar

Har ikke erfaring med demonstrationer af den slags. Så til Århus-folket: Tror i at politiet kunne finde på at bryde stoppe ind midt i demonstrationen hvis man ryger en fed? Og kunne de finde på at visitere deltagerne?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
Har ikke erfaring med demonstrationer af den slags. Så til Århus-folket: Tror i at politiet kunne finde på at bryde stoppe ind midt i demonstrationen hvis man ryger en fed? Og kunne de finde på at visitere deltagerne?

nej det tror jeg ikke de ville gøre, der vil komme alt for meget ballade ud af det. men du skal nok holde dig fra at puste en stor røgsky lige ind i kæften på en. :D

Medlem

Det passer simpelthen ikke det du siger der, Cutter er ikke den slagsforbillede for tingene som man så for mange år siden. Der findes andre personer, som for mit vedkommende har diskuteret sagen om fri hash i længere tid end du kan forestille dig. forfatteren af Hampedyrkerens håndbog f.eks. 68’er generationen har ligeledes været en stærk fortaler. kom ikke her og sig Cutter er ny og helt igennem ok.

mvh. og god dag.

Han starter med sætningen "Jeg synes" som derfor gør hans udtalelse subjektivt, at gå ind og sige at hans subjektive mening er som at skide på din personlige holdning. Jeg er godt klar over at der har været mange forekæmpere for cannabis i de mange år urten har været illegal, men Cutter har tilgængæld fået så meget debat på emnet det sidste års tid at det batter. Han bander, han er meget militant, men han får sgu en debat om emnet.

Hans første indslag på TV2 gik bragende galt, selvom han bare talte ud fra hjertet.

Uanset hvad vil der altid være nogle der whiner over hans metoder, og det finder jeg morsomt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]