kan det bunde i mineral og vitamin mangel? jeg har har haft det lignende det du skriver, uden at røyke hasj også..har hørt om dette preparat,der har fået mega gode anbefalninger.link:
http://www.mineraltilskud.us/ .men jeg kunne ikke skaffe dette i danmark, var nede i helsekosten,og de mineralprodukter de sælger er kun mineraler der er gravet op fra jorden,problemer er bare at kroppen kan ikke optage mineraler der ikke har vært optaget i en plante først (som f.eks tang,det er mega rigt på mineraler)ellers går det bare ret igennem systemet,bortkastet..
han i helsekosten her over sa at det ikke var lovlig i danmark,og han kunne heller ikke forstå hvorfor.han sa det er danmark i et nødteskall.. :-/ så nu igår bestilte jeg dette på amazon,de kunne visdt levere til danmark,så jeg glæder mig meget til det ankommer, (håber det kommer frem uden problemer) båede mig og min kæreste skal igang med dette..det sies at vi får alt alt forlidt mineraler og vitaminer specielt i våres kost fordi de planter og høster jorden så intensivt..Håber dette vil funke, og at energinivået vil stige,og andre bennefits.sætter ind et link,så kan du jo undersøge det på nettet selv evnt. for jeg synes alle jeg kender går rundt i en tåge i disse tider,du er ikke den eneste der..jeg hørte først om dette igennom Alex jones site infowars,og har lenge prøvet at finde noget der bare ligner i danmark,uden held...hvorfor,må gudene vide ...