Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej brugere af psychedelia!

Jeg leger en smule med tanken om at tage Meskalin. Derfor har jeg nogle få spørgsmål til brug samt evt dyrkning.

Jeg er helt ny herinde så jeg ved ikke hvordan holdningen til at hooke folk op med dealere og sådan noget. For så vidt jeg kunne læse mig frem så står man ofte selv bag den Meskalin man gerne vil tage, altså man dyrker selv sin kaktus og koger den ovs.
Umiddelbart har jeg heller ikke noget problem med at "cutting out the middleman" og dermed selv stå for det, mit spørgsmål bliver så bare, hvordan jeg får frem til diverse frø/kaktus, så vidt jeg kunne læse mig til er det ikke ligetil at købe dem i Danmark, og jeg ved intet om importering af ellers ulovlige frø til Danmark.

Derudover har jeg et lidt mere konkret spørgsmål til Meskalin:

Jeg har aldrig forsøgt mig med psykedeliaske stoffer før, som jeg overbevist om at Meskalin er. Derfor spørger jeg om Meskalin er stof for en der skal have sin debut med et psykedelisk stof, samt om det er rigtig forstået at Meskalin i udgangspunkt er et mildere psykedelisk stof en fx LSD?

Ps: Efter at have læst "opskrift til Meskalin kogning" fik jeg den overbevisning at Meskalin er flydende og indtages i små glas. Af uvisse grunde har jeg før altid opfattet Meskalin som et stof der kom på pilleform eller i hvertfald på pulverform. Det ville være skønt hvis der var nogle der kunne give mig en forklaring på disse forskellige former for Meksalin, samt muligvis kunne fortælle mig hvordan dosere Meskalin på væskeform som fortalt i "opskrift på Meskalin kogning" :)

- God lørdag derude!

Medlem

Du skal være foreberedt på at meskalin smager forfærdeligt, desuden tager det et par år om at få en kaktus som er potent nok til en middel dosis. Desuden frøene er ikke potente, det samme med cannabis frø, derfor befinder de sig i en grå-zone så det er lovligt at importere.
Så brug google og find dine frø.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Man må ikke snakke køb/salg af lovlige eller ulovlige substancer på psychedelia.

desuden er meskalin nok ikke det bedste til en den er ny inde for psykedeliske stoffer.
Planter der indeholder meskalin er ulovlige i danmark..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Tak for svarene!
Det kommer bag på mig at det tager flere år at producere Meskalin selv, derudover har jeg heller ikke de bedste muligheder, hvor jeg bor, for at sørge for en plante får de rette vækstbetingelser.

Zh4d0w du nævner at meskalin muligvis ikke er et ideelt stof til at starte på. Kan du muligvis anbefale et andet psykedelisk stof du mener er bedre og muligvis forklare hvorfor? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvis du skal gro dem fra frø, vil det tage fra 3-5 år alt efter vækst betingelser. En anden løsning kunne være at skaffe en stikling af større størrelse?

Du kan få meskalin i ren form, hvis du laver et ekstrakt af planten. Så har du kun meskalin krystallerne at arbejde med, hvilket også er bedre, da man ved hvor stor en potion der intages.

Kognings processen er lang og kan nemt tage en dag eller to, hvor du til sidst vil stå tilbage med en klam substans! Det smager af SUR opkast!!

Psykedelisk begynder stof: Der vil jeg nok anbefale en mild dosis af svampe (1-1,5 g alt efter svamp). Det tager 3 timer også har man ligesom smagt på om det er noget man tør beskæftige sig med.

Læs evt. nogle trip rapporter: viewforum.php?f=54

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
+ at svampene kan du lave selv, hvis du er lidt fingernem og ikke ønsker kontakt med en pusher. Der findes en del gode guides i at gøre det hele fra bunden, det tager en måned eller to fra start til slut, alle tingene du skal bruge kan du samle op i supermarkedet, og så mangler du bare en sprøjte med sporeopløsning eller et sporeark.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
ang. svampe: du kan også tage den helt nemme løsning ligesom mig. jeg fik fat i nogle poser med steriliseret rug og en par sprøjter med sporer.
så skal du ikke selv til at stå med trykkoger i 3 timer. ;) alt sammen for under en plov.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal være foreberedt på at meskalin smager forfærdeligt, desuden tager det et par år om at få en kaktus som er potent nok til en middel dosis. Desuden frøene er ikke potente, det samme med cannabis frø, derfor befinder de sig i en grå-zone så det er lovligt at importere.
Så brug google og find dine frø.

Du må heller ikke importere frøene længere ;)

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hva!! er lophophora og peruvian frø nu også ulovlige????
denne verden :/

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Kaktus og frø af arterne Echinopsis pachanoi og Echinopsis peruviana eller andre, der indeholder stoffet meskalin (3,4,5-trimethoxy-phenethylamin).

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... ?id=137169

Jep...

Medlem

Hmm det lyder umiddelbart som om Meskalin er langt vanskeligere at fremskaffe end jeg troede. Vil derfor rette min nysgerrighed mod svampe, nu hvor i nævner at det er et bedre begynderstof samt at det er nemmere at fremskaffe.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg synes slet ikke du nævner hvor gammel du er. Hvis folk skal råde dig er det faktisk rigtig vigtig information.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]