Hej brugere af psychedelia!
Jeg leger en smule med tanken om at tage Meskalin. Derfor har jeg nogle få spørgsmål til brug samt evt dyrkning.
Jeg er helt ny herinde så jeg ved ikke hvordan holdningen til at hooke folk op med dealere og sådan noget. For så vidt jeg kunne læse mig frem så står man ofte selv bag den Meskalin man gerne vil tage, altså man dyrker selv sin kaktus og koger den ovs.
Umiddelbart har jeg heller ikke noget problem med at "cutting out the middleman" og dermed selv stå for det, mit spørgsmål bliver så bare, hvordan jeg får frem til diverse frø/kaktus, så vidt jeg kunne læse mig til er det ikke ligetil at købe dem i Danmark, og jeg ved intet om importering af ellers ulovlige frø til Danmark.
Derudover har jeg et lidt mere konkret spørgsmål til Meskalin:
Jeg har aldrig forsøgt mig med psykedeliaske stoffer før, som jeg overbevist om at Meskalin er. Derfor spørger jeg om Meskalin er stof for en der skal have sin debut med et psykedelisk stof, samt om det er rigtig forstået at Meskalin i udgangspunkt er et mildere psykedelisk stof en fx LSD?
Ps: Efter at have læst "opskrift til Meskalin kogning" fik jeg den overbevisning at Meskalin er flydende og indtages i små glas. Af uvisse grunde har jeg før altid opfattet Meskalin som et stof der kom på pilleform eller i hvertfald på pulverform. Det ville være skønt hvis der var nogle der kunne give mig en forklaring på disse forskellige former for Meksalin, samt muligvis kunne fortælle mig hvordan dosere Meskalin på væskeform som fortalt i "opskrift på Meskalin kogning"

- God lørdag derude!