1 du bliver nødt til at vælge om du vil gemme det fordi at folk ikke forstår det, stoffer bliver i høj grad stigmatiseret og set ned på.
eller også skal du være 100% ærlig omkring dit forbrug, hvorfor du ryger og hvad du tænker om det at ryge, så man kan få en saglig snak om tingene.
2 det kan du godt ja, men jeg foretrækker med en smule ristet tobak så ryger og smager det bedre efter min mening.
3 det må vi ikke snakke om her på siden
4 blunts er tit af brunt, fedtet, tykt papir der ryger langsomt og smager kraftigt.
5 det må du selv finde ud af

det svinger meget for mit vedkommende, jeg ryger hash i perioder og skunk i andre perioder.
6 du skal først vide med dig selv hvad du mener om det, og have dine facts klar når de prøver at stoppe en løgn ned i halsen på dig. det handler om at være reel, og hash er skidt, ja, men det kan også være positivt - find ud af hvilken betydning det har i dit liv.
7 så længe du ikke sætter dosen op når du ryger for at blive lige så skæv som normalt er du ikke i "farezonen". så længe du kun ryger når det er oplagt og ikke fyrer op i tide og utide så burde være rimeligt safe - men tænk dig om, lige pludselig griber forbruget om sig (det er jeg sikker på at 90% af alle der har ryger hash i ny og næ har oplevet)