Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sjov paranoia
Medlem

Nu har jeg og mine venner røget en del hash, skunk, pot, nol osv... men nogle gange når man er godt basket, har vi alle i forskellig stil oplevet sjove små paranoia historier, jeg tænker det er noget alle der ryger jævnligt har prøvet eller er noget der sker for dem i ny og næ. Derfor synes jeg det kunne være god griner og fedt samtale emne at diskutere og fortælle historier, så here we go!

Hjælp....
Historien her går på at to af mine venner og jeg, flere gange har oplevet at gå eller cykle hjem godt skæv med musik i ørerne. Men når sangen Niggas in paris kommer på (http://www.youtube.com/watch?v=FfM_wS7qYfY), får man lige pludselig et chock, fordi det lyder som om nogen råber/skriger hjælp i baggrunden, men det er bare en der råber yeeeaah i baggrunden af sangen. Men man når alligevel næsten at få et hjerte anfald og kigge godt rundt, før man får en smiler og tager sig selv i at havde paranoia for noget så dumt :D

Knallert....
Knallert historien er også en, jeg og to af mine venner, en af dem den samme som ^^ den anden en helt tredje ven. Men engang imellem når man køre knallert, kan det føles/lyde som om at ens navn bliver råbt langt væk fra, nogen dytter bag dig, nogen køre op i røven på dig el. lignende. Nogen gange tjekker man bare, andre gange ved man at det ikke er sandt, og køre derfor bare videre. Men så kommer det med noiaen, for når så en kat eller noget lignende kommer løbene i vejsiden eller noget, får man det største chock! men alligevel indser man igen at det bare er din fantasi, og igen en god smiler og massere ro i kroppen.

Opvask....
Jeg har også en lille individuel historie, jeg var kommet hjem efter en god ryger og skulle havde mig noget at spise. Jeg ville bare tage mig en skål med yoghurt og chokolade müsli, men der var ingen skåle rene, og grundet ombygning i huset var der intet lys i vores bryggers eller vask i køkkenet. Men jeg må jo så gå ud for at vaske en skål i vasken i bryggerset hvor der ellers kun var månelys og gadelygter som trængte ind bagfra, hvilket skabte en masse skygger af mig selv der står og vasker op. Jeg opdager disse skygger og opbygger med det samme en paranoia for, at der står nogen bag mig og stikker armene frem og tilbage, hvor jeg så af ren refleks, selvom jeg ved det bare er dumt og skabt af paranoia, ustyrligt at smække min albue tilbage mod disse ikke eksisterende mennesker. I mellemtiden begynder jeg, trods mine armbevægelser, at smile fordi jeg ved at det ikke var ægte :D

Det var nogen af mine små sjove paranoia historier, håber nogen andre har noget at byde ind med og at der bliver lagt op til noget debat :D

God ryger!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Efter jeg engang havde røget ude på staden turde jeg ikke gå ned på Christianshavn Metro da jeg var 100 procent sikker på der var det store razzia igang. Derfor gik jeg hele vejen til Nørreport station imens jeg ikke lavede andet end at kigge ned i jorden da alle pludselig var civilbetjente eller var ude på at høre mig harm.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Ja, det vel en meget sjov historie at fortælle og høre for andre :D men kunne forestille mig at du ikke selv i kogeren synes det var så sjovt? Jeg elsker bare når man selv ved at det bare er noget man bilder sig selv ind og kan få en lille griner ud af det!
men god historie! lige hvad jeg manglede, men jeg gad nu godt vide hvor i hoved det går galt når disse paranoia indtræder? og hvorfor det er så forstærket påvirket af cannabis!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vidste godt det blot var weed paranoia, blot irriterende at skulle gå 2,5km før man kan tage toget.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Jeg har en meget god kammerat, som jeg altid fucker med når vi er skæve sammen :D jeg kan bare ikke lade vær, og det er simpelthen så nemt... har bildt ham ind at der var voldtægtsforbrydere løs i min by (som er en meget stille provinsby, hvor ingen kan høre dine skrig... hæhæhæhæ) lige efter jeg sendte ham afsted til stationen, at vi blev forfulgt af ham manden fra Human Centipede 2, at der var indbrud i hans sommerhus mens vi var der og en masse andet :D
Dog én gang hvor vi begge fik noia, var halloween året før sidste, hvor vi havde røget os pisse skæve hver dag i en periode over en uge eller deromkring, så vi anede ikke det var halloween, og vi endte med at få så meget noier over at det ringede på døren at vi greb til våben og gik ned til hoveddøren, klar til at forsvare vores liv... da vi så åbner og der står et par unger derude og be'r om slik syntes vi selvfølgelig selv at vi var et par spassere :D men det var fandme sjov! vi gav dem nogle coco-pops og noget mega ulækkert tyggegummi :) havde ikke lige andet...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har en meget god kammerat, som jeg altid fucker med når vi er skæve sammen :D jeg kan bare ikke lade vær, og det er simpelthen så nemt... har bildt ham ind at der var voldtægtsforbrydere løs i min by (som er en meget stille provinsby, hvor ingen kan høre dine skrig... hæhæhæhæ) lige efter jeg sendte ham afsted til stationen, at vi blev forfulgt af ham manden fra Human Centipede 2, at der var indbrud i hans sommerhus mens vi var der og en masse andet :D
Dog én gang hvor vi begge fik noia, var halloween året før sidste, hvor vi havde røget os pisse skæve hver dag i en periode over en uge eller deromkring, så vi anede ikke det var halloween, og vi endte med at få så meget noier over at det ringede på døren at vi greb til våben og gik ned til hoveddøren, klar til at forsvare vores liv... da vi så åbner og der står et par unger derude og be'r om slik syntes vi selvfølgelig selv at vi var et par spassere :D men det var fandme sjov! vi gav dem nogle coco-pops og noget mega ulækkert tyggegummi :) havde ikke lige andet...

Billede

Junior medlem

Holdet engang en lille ryger fest, vi var oven på ved mit værelse da vi så står 7 gutter og skal ned af trappen, vi havde fået os selv i en stemning hvor alle begyndte at få de sygeste paranoia på vi skulle så neden under. Mens vi stod på trappen på vej ned havde jeg det 100% som jeg var med i en gyser film, hvor man siger "Ikke gå ind ad den dør" :P Indtil en af mine hunde lige pludselig dukker frem hurtigt nede for enden af trappen kan jeg huske vi alle skreg op og på det tidspunkt var det noget af det mest uhyggelige jeg havde oplevet. Kan godt se hvor latterligt det er nu :)

Medlem

HAHA! gode historier, vil gerne høre flere! elsker sådanne ting :D

Medlem
Brugeravatar

Haha, kom lige i tanke om noget andet :D vi sad 6-7 drenge nede i en bunker og røg hash for 700 kroner, hæftig kvali og røgen var fandme tyk dernede i det lille kompakte rum uden udluftning... lige indtil en af mine kammerater (ham jeg tidligere nævnte jeg ofte fuckede med) skal ud og pisse, så han åbner den der tunge jern-port for at komme ud i gangen (det foregår jo altsammen under jorden det her) og der slipper så noget røg ud som sætter brandalarmen af! og lortet er jo ejet af brandvæsenet, og vi sidder derinde en gruppe pilskæve, fucking suspekte drenge og koger.. Min kammerat får så meget noia på, at han river sådan et plexiglas dæksel af brandalarms-centralen med stålwire og skruer inde i betonvæggen og jeg ved sgu ikke hvad clean af, og vi spæner allesammen op og ned af trappen med joints og hash og mixerbakker osv. :D fucking panik... det slog os først bagefter at det var en intern brandalarm, og brandvæsenet slet ikke blev informeret om noget som helst ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
engang jeg tog syre på mit værelse med en ven kom der ud af ingenting lige pludselig en meget høj banken på døren og vi så bare på hinanden og tænkte "FUUUUUUAURCK! NIGGUUUUH!" og vi sprang(!) ind under vores dyne og kiggede ud under den, vi turde ikke sige et ord, det ku jo være mine forældre (som var hjemme, what was i doing!? :D) eller politiet eller what ever....
og det blev ved med at banke og vi var seriøst ved at dø af skræk, på et tidspunkt gik døren op og så var det min ven jeg havde inviteret for 10 minutter siden til at komme forbi XD

Medlem
Brugeravatar

FUUUUUUAURCK! NIGGUUUUH! - når man får den tanke kan den kun være gal!!! haha :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
En gang efter jeg havde røget rimelig tæt på staden og drukken mig pissefuld, beslutter jeg mig for at gå hjem men skal lige have et par hashkager med som jeg spiser på vejen. På vejen hjem på nørrebro får jeg mega noia på, og er 100% sikker på der er en der følger efter mig. Jeg skynder mig at gå hurtigere, og søger tilflugt på det nærmeste sted som tilfældigvis var et bordel. Jeg turde ikke gå ud, så blev nødt til at købe noget tid derinde. Satans dyr noia tur.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
^^

Hahahaha!! :lol: :rocking:

Dedikeret medlem

engang jeg tog syre på mit værelse med en ven kom der ud af ingenting lige pludselig en meget høj banken på døren og vi så bare på hinanden og tænkte "FUUUUUUAURCK! NIGGUUUUH!" og vi sprang(!) ind under vores dyne og kiggede ud under den, vi turde ikke sige et ord, det ku jo være mine forældre (som var hjemme, what was i doing!? :D) eller politiet eller what ever....
og det blev ved med at banke og vi var seriøst ved at dø af skræk, på et tidspunkt gik døren op og så var det min ven jeg havde inviteret for 10 minutter siden til at komme forbi XD

hahahahahahaha hvor er det epic :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]