Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har på det seneste haft lidt problemer med at få et ordenligt sug i min joint.. Har altid bare lært den skal stompes så meget som muligt, og bare presses godt sammen så den brænder længere.. Men jeg synes ikke jeg får et ordenligt sug, og får ikke specielt meget røg ind, selvom der nærmest er ild ude i enden.. Er den pakket for stramt så, eller? Nogle tips til at få et bedre "træk" er meget velkommen :P

Medlem

lav et solidt filter med godt sug i. Kan anbefale at købe dem, der er lavet til formålet. Og ja, lad være med at stampe den for hårdt. Tror også, det eneste du får ud af det er, at den brænder dårligere.

Medlem
Brugeravatar

Lad være med at voldstampe jointen. Dem der har givet dig det "fif" har nogle mærkelige ideer.
Siger det ikke næsten sig selv, at du har stampet den for hårdt, når du ikke kan suge i den?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Du kan snildt stampe en joint for meget, især hvis der tobak(ristet og knust) i, eller grindet/skåret skunk.
Det gerne i bunden af jointen, det blive så kompakt at der ikke kan komme røg igennem, hvis det tilfældet kan man stikke en tandstik(eller ligne) op i sugehullet og løsne det kompakte område løst, dog kun en nødløsning da der vil komme lufthuller i din joint.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den skal overhovedet ikke voldstampes, det er min pet peeve når folk gør det.

Man fylder mixet i conet, stamper den lige 3-4 gange, og tænder op. Er den mega løs stadig, så kan man stampe den en to-tre gange lige når man har tændt den, så falder det hele lidt på plads.

Men dem der som stamper og ruller den sammen i toppen for at ryste den helt vildt, så man absolut ikke kan suge i den.... dyew?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
den blir perfekt stampet hvis du tager det fyldte cone og lader det falde mellem dine fingre ned på en hård flade, en 7-15 gange. så er den dejligt pakket uden at det er presset på nogen måde.

Medlem

Jeg plejer gerne at fylde ca. 3/4 i hånden, så stampe 3-4 gange, derefter fylde resten og så stampe en smugle igen... Derefter kører jeg gerne tommel og pegefinger nogle gange op ad jointen med et let pres på, og så stamper jeg gerne et par gange igen.... Til slut tager jeg en smøg og presser den det sidste ned, så man kan få en dejlig jævn glød fra start.

Det lyder måske af meget, men der er ALTID perfekt(synes jeg selv) sug i mine joints.

Det jeg tit ser folk gøre, som fucker deres joints helt op, er at de smuldrer deres mix så meget at det bliver til noget lignende støv. Det gør virkelig ondt i mit hasssss hjerte. Et godt mix skal være dejlig luftigt, så der kan komme luft igennem. Det siger vel nærmest sig selv

Medlem

I stamper jeres joints meget. Lol, det er underligt at diskutere, og gør dog, hvad I bedst kan lide. Men hvis I har mod på det en dag, så prøv lige at stamp den blødt 3 gange, ikke mere. Og lad være med at køre fingrene op og ned ad den, som mange gør. Og lad for guds skyld tobakken være intakt, ikke nogen grund til at knuse den, den er vel ikke skåret, som den er for sjov. Og så kan jeg virkelig godt anbefale, at man ruller dem i hånden: det ser sejt ud, det er sejt, du kan forme dem, som du vil (lange!) og de brænder altid super jævnt og med et godt sug. Det er sjovt at øve sig på, og tager ikke så lang tid at lære

Dedikeret medlem

Aldrig stamp mere end 3-4 gange, er ikke noget værere end en joint man skal suge sine lunger ud på, og så for man også alt det satans småtobak/hash med ud når der endelig kommer airflow. nej tak.

Lufthuller kan ordnes med et par simple tryk med dine fingre.

Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
plejer at rulle conen og så fylde den og så kører jeg tommel og pege fingere op af jointen en enkelt gang meget blødt for at tjekke at der ik er nogen store lufthuller og så 2 max 3 bløde stamp .. og så lave nogen bløde lange sug når du suger i jointen det smager imo meget bedre end når man stamper den meget .. man får meget mere smag af hashen når man ikk stamper den så meget , og det betyder vel at hashen brænder bedre .. sys også man blir mere skæv af en joint når den ik er vold stampet ..

Medlem

det kan godt lyde som om du "glemmer" at gøre din joint tæt. Når jeg i en vold skævert vil lave en joint kan jeg godt glemmt at slikke på mine paper (der hvor limen er ) for at gøre den tæt, og der for jeg næsten heller ingen røg ind, og den går ud hele tiden :)

Medlem
Brugeravatar

Bare lav et større filter, og lad vær at voldstampe den.. Prøv dig frem øvelse gør mester ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]