Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den 7. dimension
Hey Psychedelia!

Jeg er helt ny til siden, og har brug for lidt guidance fra mere erfarene mennesker.

Her forleden havde jeg en lidt ubehagelig oplevelse med pot. Jeg er selv ret ny til hash generelt, jeg havde prøvet det 2 gange før, i små mængder. Jeg havde aldrig blevet RIGTIG skæv havde jeg en følelse af. Så her forleden ville jeg med 2 af mine venner ryge en joint. Ingen af os vidste særligt meget om hvad joints'ne bestod af, men de skulle være en smule stærke.

Vi røg den og i starten havde vi det for fedt! Vi grinte utroligt meget og havde det skide godt sammen. Men efter noget tid var det som om vi gik ind i en slags "stener periode". Der blev mere stille, og vi sagde ikke rigtigt noget. Jeg begyndte og føle mit hjerte slå, ikke ualmindeligt kraftigt, men det føltes anerledes. Allerede der fik jeg nøjer på, og begyndte at mistænkte et kommende bad trip. Og så blev jeg bekymret. Banken på hjertet udviklede sig til en slags summen på brystet. Summen kom og gik en gang imellem. Blev svag og kraftig. Det rykkede sig lidt op og ned i min krop. Jeg fik end da en så syret tanke at "naturen ville rense mig", ja jeg ved det godt det er lidt syret, men nok efter de adskillige Ayahusca videoer jeg har set.. nå, tilbage til emnet.

Summen blev værre, og jeg fik rimelig slem kvalme, og blev søvning. Det hele kørte rundt, og det var ret overvældende. Det var ikke særligt rart, summen føltes ret aggressivt hvis man kan sige det sådan. Da jeg fik muligheden, lagde jeg mig ned. Summen gik ned i maven, og jeg skulle knække mig... adskillige gange. Og for hver gang jeg knækkede, blev summen mindre.

Til sidst var det ovre, og jeg havde det nogenlunde okay. Jeg var nogenlunde clear i hovedet, bortset fra at jeg havde mega fråder på, men altså.

Nu vil jeg gerne høre fra jer, for jeg er selv meget uerfaren, om det er et typisk bad trip. Kan det tænkes at vi bare røg for meget, for hurtigt?

Hilsen Stroopen!

P.S Derudover skete der noget ret sært da jeg lå ned, og prøvede og sove. Jeg var tæt på at falde i søvn, og alt kørte rundt, og ligepludselig kunne jeg mærke noget som føltes som en hånd på min skulder. Jeg var HELT sikker på at nogen havde rørt mig, men der var ingen. Har andre oplevet noget lignende?

EDIT: Har lige endnu et spørgsmål: Er det velkendt at få badtrip pga at man bliver paranoid for at man får et badtrip? Altså at man ligesom psyker sig selv til paranoia?

Senest rettet af Ligusterfacisten 04 jul 2013 19:52, rettet i alt 1 gang.

Medlem

De fleste oplever et bad trip i løbet af deres brug af cannabis. Det lyder som om du bare har fået lidt for meget, jeg får faktisk altid en summen i hele kroppen når jeg ryger indica domineret cannabis. Men det er først hvis jeg er oppe i højere doser. (Har ingen tolerance, så .3g skunk kan få mig der op) Men synes egentlig det er dejligt efter jeg har vendt mig til det, og er begyndt at gå efter den rus.

Mht opkast, så kan det også være hvis tobakken ikke var ristet/ristet dårligt. Men næste gang, så prøv at ryg lige mindre i starten, hvis du føler du skal ryge mere for at få en ordentlig rus så ryg langsomt lidt mere.
Håber du kan bruge mine svar.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den 7. dimension
Tak for dit hurtige svar! :)

Efter at have læst et par andre indlæg herinde, begyndte jeg også og mistænke at det var nikotinen.
Jeg ryger ikke til hverdag, så det kan jo sagtens være derfor.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]