Åh lille pus da..
Du har overdoseret cannabis. Det går over igen snart. Bare rolig.
Til en anden gang, ryg kun et eller to hvæs på en joint, hvis du ikke har røget i lang tid, eller aldrig røget. Jeg har røget i mange år, men ryger sjældent efter hånden. Hver gang jeg ryger, ryger jeg kun et eller to hvæs, for lige at mærke efter.
God bedring
Jeg er helt enig, vent lidt tid til det går over og lad være med at tænke mere over det (Indbildning spiller en KÆMPE rolle på din tilstand) Hvis du beslutter dig for at prøve at ryge igen vil jeg foreslå at du tage 1-2 hvæs til at starte med som snufkin siger, og lad være med at gå ud på staden at gøre det. Gør det i trygge rammer ved en kammerat du godt kan lide og KUN kammerater du rigtig godt kan lide, hav gerne en masse vand da der er mange der har tendens til at dehydrere en del når de ryger de første gange og hav masser af dejlig lækkert frugt skåret ud og klar til jeres fråder

enjoy!
Og lige en ting mere, skunk har også tendens til at gøre trippet en SMULE psychdelisk, og mener selv at man får mere griner på af skunk end hash (Selvom det også er muligt på hash) Skunk kan faktisk give nogle rigtig lækre trips hvis man bare ikke ryger for meget. Ellers køb noget pot og ryg det i stedet (Det har en mindre THC procent)