Åndssvagt projekt at OD på cannabis

Det skulle så være første gang det skete...

nej ? jeg har OD'et mange gange på cannabis i mit liv. det betyder jo ikke man falder om med fråde ud af munden, i perioder med et misbrug har jeg under en "od" blevet så træt at jeg ikke kunne holde mig vågen, ondt i hovedet eller andet mildt, når jeg ingen tolerance har taler vi om et decideret angstfyldt badtrip, hvor jeg kan få det rigtig skidt, ISÆR hvis jeg indetager det oralt da bare tanken om at rusen kommer til at stå på meget længere er udeholdelig hvis man først har fået det skidt, det hele handler om at gøre det med måde - perosnligt gider jeg ikke at æde cannabis mere pga den mere uforudsigelige effekt, hvis du endelig skal begive dig ud i at æde noget stærk sativa urt så prøv den da lige nogle dage(uger) inden først så du overhoved ved om der er noget "trip" at hente i urten(self skal du ikke ryge den hver dag op til) og medmindre du har en meget pålidelig dealer kan folk sgu påstår at det du køber er (super klasker dasker white killer whidow bubblegum foam shit)

eller det der ææk ? lad nu vær med at overdriv uanset hvad, hvis urten virker mildere psychedelisk burde den gøre det om du ryger eller spiser det (self lidt mer hvis du spiser det) .. jeg syntes at problemet med cannabis er at overdosering kan føre til at man får det skidt psykisk, de visuelle effekter er rimelige milde og hvis man ikke bliver overasket nok kan man hurtig få den ide at overdrive og få det dårligt.. pas nu på dig selv, hvis jeg var dig ville jeg bare æde noget mere 2cb og evt ryge et par joints til og være tilfreds med det