Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psych

Jeg har to planterne der skal lige til at høstes. Men jeg er sku blevet lidt i tvivl hvad jeg egentlig kan få ud af de planterne.

Jeg forestiller mig at det er mere eller mindre lige til at trimme planten og tørre topskudene og dermed stå tilbage med skunken? Men hvad så med pot'en? Er det, det som jeg har trimmet af for at komme ind til topskudene?
Jeg kunne også godt tænke mig at få noget hash ud af planten og jeg har set en guide til at lave skærm hash, men er det virkelig den eneste måde at skabe hash?

Jeg håber jeg til at forstå! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Altså pot og skunk er to forskellige planter/sorter. Og ikke den samme plante.

Det du tænker på er nok bærebladene. Dem kan du evt. Lave chai på. Lad vær med at ryge dem, da det kan give hovedpine.

Du kan godt lave hash vha. Ice metoden, hvis du har nok.

Medlem

Aha mange tak for svaret!
Er det så THC niveauet der bestemmer om det er hhv skunk eller pot? Er det så fordi at pot sorten laver mere pot end skunk sorten laver skunk, at prisen på pot er billigere end på skunk?

Junior medlem

Pot er pot og skunk er skunk - der er tale om to helt forskellige plantesorter.
Skunk har generelt et højere niveau at THC end pot har. Hvorfor prisen på skunk er
højere end pot, ja - jeg ved det faktisk ikke, men tror det er fordi det er stærkere.

Jeg håber at det er svar på dine spørgsmål!

Medlem

Tak for svaret. Så er det vel helt rigtig forstået at pot og skunk begge er topskud, men blot fra forskellige planter/sorter?

Derudover ville det være rart hvis der var nogle som sad inde med nogle guides til at lave hash. Jeg har set en guide til skærm hash, men jeg synes det virkede en smule kompliceret og det lignede man skulle have en ordenligt portion skunk for at få et nogenlunde udbytte.

Medlem

De er ikke topskud, men producere begge topskud ja :) der er massere af film på nettet /youtube ellers er jeg ret sikker på malkivan eller Xpert her fra siden har lavet flere "how to"

Junior medlem

Skunk kan have mange forskellige betydninger. Oftest er det en krydsning af sativa og indica. Altså en hybrid, gerne med mest sativa gen.
Andre bruger det bare som synonym for pot. så det er ret svært at vide hvad det præcist er når man køber det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]