Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia
Jeg er som sagt ny her på siden, så jeg beklager hvis det er det forkerte forum :)
Jeg leder, som det fremgår af titlen, efter et lovligt "høj"(Ved godt at intet kommer op på siden af de ulovlige- så bare en dejlig afslappethed efter en lang dag, er rigeligt :P )
Interessen kom egentlig af en artikel om urtetobak jeg læste, hvori nogle planter med et vidst 'high' blev nævnt (heriblandt Scotch Broom (Almindelig gyvel), og Scullcap (Skjolddrager) samt røllike ) så brugte jeg ellers lang tid på at læse diverse tråde og trip-reports herinde, erowid samt bluelight på de forskellige planter.
Jeg har sidenhen læst en masse trip-reports fra, ja, mere eller mindre alt inde fra ethno og nu er min nysgerrighed meget stor :) jeg har da også bestilt noget blå-lotus, skjoldrager og damiana, som jeg vil forsøge at lave hhv. te og vin af.
Så det lovlige behøver ikke være noget rygbart, det kan sagtens være te eller andet.
Jeg har røget (og drukket) pot og hash før, men da jeg bor i udkants-dk kender jeg ikke just en dealer og vil egentlig helst holde mig til det lovlige (Indtil vidre)
Desuden vil jeg gerne forsøge mig med HBWR, Morning Glory og rød fluesvamps te, meeeeen det venter jeg nu nok med.

Det jeg ønsker, er jeres erfaringer med lovlige "stoffer" og hvilke i vil anbefale / fraråde, og hvilke i mener jeg bør prøve :)

Håber på feedback - på forhånd tak

Senest rettet af MrSouljah 01 sep 2013 11:03, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke sikker på at LSA stadig i lovligt, og heller ikke kratom.
Men jeg synes kratom lyder til at passe godt ind i din kategori.
Det kan også bestilles over nettet.. (Hvilket alt narko faktisk kan)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lsa ER lovligt. Så det kan du roligt bestille =)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
LSA er dog ikke en søndagsstener, men et kraftigt psychedelikum skal det lige bemærkes.

Junior medlem

Ja det forstår jeg på diverse reporter, men HVIS man skulle, er der så en af de nævnte ting i kan anbefale som førstegangs tager? :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
er i sikre på at lsa stadig er lovligt?
jeg mener at have læst, at det var blevet ulovligt herhjemme, kan bare ikke lige huske hvor..
nogen der har en kilde fra i år?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
LSA kan absolut ikke anbefales til "dejlig afslappethed efter en lang dag" - må man spørge hvor gammel du er MrSouljah?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
kodein, det skal dog fås på recept, eller også skal man lave et udtræk af kodimagnyler.

LSA vil jeg ikke anbefale, jeg kunne forestille mig du ikke har ret meget erfaring med stoffer siden du søger efter lovlige highs..?
hvis du vil prøve LSA så tag 2 frø vil jeg anbefale (hawaiian baby woodrose), og læs en masse op på det. det er ikke for tøsedrenge i større doser.

vil anbefale dig at gå "hele vejen" hvis du vil prøve andre rusmidler end alkohol.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg vil foreslå at du dyrker dit eget narko.. Cannabis, Opiumsvalmuer, Svampe etc.
Det er overskueligt og ret billigt. Brug google hvis du mangler guides.
Held og lykke :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde også valgt kratom, hvis ikke det var fordi at det står i "Bekendtgørelse om euforiserende stoffer"

Junior medlem

LSA kan absolut ikke anbefales til "dejlig afslappethed efter en lang dag" - må man spørge hvor gammel du er MrSouljah?

Nej det ved jeg godt :) har læst en masse om det, både bad trips og gode. Kunne dog godt tænke mig at prøve det engang i fremtiden. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvorfor er det så vigtigt om det er lovligt? Kn det ikke være fuldstændig ligegyldigt hvad helsepaverne mener er godt og skidt for dig?

Junior medlem

LSA er ikke lovligt i "ren" form. Men HBWR frø er lovlige! Jeg synes det er et rigtig godt begynder-psykedel. Hvis problemet er at få fat i ting, kan du altid prøve salvia. Det er godt nok ikke decideret lovligt i Danmark, men i næsten alle andre lande, og kan derfor meget let anskaffes på nettet. Desuden kan du altid købe et svampe-kit, hælde vand på, og vente en 3 ugers tid. Svampe kan være helt fantastisk, men start i de små doser (1½-2gr til første gang, vil jeg anbefale).

Dog skal det siges, at alt hvad jeg omtaler her er psykadelisk, og ikke lige frem "afslappende" - men bestemt spændende!
Held og lykke med projektet!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Det bedste sted at begynde med psykedelia er enten ved at samle svampe(spids nøgenhat) i naturen eller dyrke nogle selv(Cubensis) imo.
Det give noget respekt over for tingene, hvis det ikke kommer for nemt.
Vi kender alle ordsproget " man skal yde for at nyde " :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
HBWR er i min mening et mindre godt valg til første trip. Måske med undtagelse af visse obskure stoffer med en virkningstid på 20+ timer, vil jeg faktisk mene at det er et af de værste.

Som førstegangstripper er der hos mange en tendens til nervøsitet (hvilket er meget forståeligt). Når man mærker disse fremmede og meget kraftige effekter på sit sind første gang kan det godt virke en smule intimiderende. Føler man sig samtidigt forgiftet og kvalm er det altså ikke det optimale mindset. Desuden, hvorfor skulle koncentrere sig om ikke at brække sig når man i stedet kunne udforske alt muligt sjovt?

Hvis i virkeligt vil LSA, så indtag det med hvidløg og ingefær, det skulle gøre godt for hhv. (ubehagelig) blodkarsammentrækning og kvalme.

Junior medlem

Tak for alle de gode svar :) Det har givet stof til eftertanke

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Velkommen til :)

Bliver nødt til lige at prøve at stikke lidt til dig med de spørgsmål du let og elegant er sprunget over. Hvor gammel er du hvis man må spørge og hvorfor SKAL det være lovligt?

Min erfaring siger mig at svaret på det ene spørgsmål i ni ud af ti tilfælde hænger utrolig tæt sammen med svaret på det andet spørgsmål.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
LSA er ikke lovligt i "ren" form. Men HBWR frø er lovlige! Jeg synes det er et rigtig godt begynder-psykedel. Hvis problemet er at få fat i ting, kan du altid prøve salvia. Det er godt nok ikke decideret lovligt i Danmark, men i næsten alle andre lande, og kan derfor meget let anskaffes på nettet. Desuden kan du altid købe et svampe-kit, hælde vand på, og vente en 3 ugers tid. Svampe kan være helt fantastisk, men start i de små doser (1½-2gr til første gang, vil jeg anbefale).

Dog skal det siges, at alt hvad jeg omtaler her er psykadelisk, og ikke lige frem "afslappende" - men bestemt spændende!
Held og lykke med projektet!

Det er da noget nemmere at få fat i HBWR end salvia. Nu må du liiige .. I og med at HBWR er lovligt, og kan bestilles fra flere danske hjemmesider. Og går ud fra TS ikke er særlig gammel, virker ihvertfald ikke sådan. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Medlem
Brugeravatar

En orgasme er mit bedste bud - giver en fantastisk rus præget af sindsro og en super lækker kropsfølelse. Lige til afslapning efter en lang dag. Og bedst af alt er det ikke kun fuldt lovligt, men også gratis!

og de svære slipper fri.

Medlem
Brugeravatar

En orgasme er mit bedste bud - giver en fantastisk rus præget af sindsro og en super lækker kropsfølelse. Lige til afslapning efter en lang dag. Og bedst af alt er det ikke kun fuldt lovligt, men også gratis!

+1

Bruges bedst i sociale sammenhænge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]