Den bedste whisky sovs jeg nogensinde har lavet, var med hash i

Med rIgtig whisky naturligvis, ikke Jensens bøfhus' færdiglavet pis. Jeg synes sagtens jeg kan lave mad uden man kan smage cannabisen.
Hvis du bare gør følgende hver gang, så skal du have meget høj tolerance (Hint, aaaalt for meget hash i, kontra andre ingredienser), før du kan mere end 'fornemme' det i smagen.
1. Find den bedste hash du overhovedet kan komme i nærheden af.
2. Gør som du plejer når du steger/opvarmer hashen i smør, margarine (Tror ikke denne metode fungere ligeså godt med olie)
3. Når du har færdiggjort trin 2, tager du og hælder svarende til 3/4 af et glas vand ned i gryden/panden
4. Rør godt rundt i hashen i fedtet, så det bliver blandet godt sammen med vandet, og hæld det over i et glas eller en skål.
5. Stil blandingen i køleskabet, og vent ca. 45 min (Afhænger selvfølgelig af hvor stor en mængde du har lavet).
6. Nu ligger alt fedten i toppen af væsken, som et fast lag cannabissmør, tag det forsigt op, og smid i dit mad.
7. Hæld det nedereste lag væske ud i vasken, det indeholder en masse af cutstofferne (Burde det ikke være, hvis du fulgte trin 1) eller i bedste fald nogle planterester.
En råd jeg engang fandt herinde