Jeg startede først med at forsøg mig frem med at syntetisere DMT ud fra mimosa barkroot, men har ud af 5 synteser ikke haft held og derfor valgt at droppe det. Ud fra mine fejlede forsøg på at syntetisere stoffet søgte jeg på alternativer på at indtage stoffet, og faldt over bryggen Ayahuasca. Umildbart virker (ud fra research) bryggen til at skabe en meget kraftigere psykedelisk virkning. Det er derfor jeg har gjort nogle meget større overvejelser omkring at indtage bryggen.
Alle de oplevelser jeg har læst virker til at have medført en spirituel "enlightenment", som har fanget min interesse meget mere.
det ville være meget fedt hvis du kunne prøve at finde noget af musikken. Jeg vil ihvertfald selv prøve at finde noget i den dur du beskriver.
ps. Din oplevelse med Ayahuasca lyder utroligt meget som denne
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=91566 hvis du nu skulle have lyst til at læse den.
Tja selve omgivelserne og udførelsen samt geografisk placering er i hvert fald ens, men selve trippet var anderledes. Kan se at Pestilence har fundet musik a la det jeg selv ville have fundet til dig. Synes lige skal bide mærke i det her fra triprapporten:
Citat:
Ayahuasca should never be used without a shaman.
Da jeg selv er af samme overbevisning, specielt når der er tale om de første par gange. Men det er jo op til dig selv. Du gør i hvert fald klogt i at have en du føler dig tryg ved og stoler på(og som er i ædru tilstand) ved din side gennem hele rejsen.
Held og lykke med projektet og pas godt på dig selv.