Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 16:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey psy.

Jeg skal meske noget meskalin i mig i næste uge :shock: .
Jeg vil gerne undgå kvalmen, er der nogle der har nogle fifs til det så det ikke er så slemt.
Jeg har ledt lidt hist og her syntes ikke der står noget nogle steder :peace: .

Medlem
Brugeravatar

Kunne ingefær måske hjælpe ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Og ellers små mængder cannabis!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
har hørt at cannabis under indflydelse af meskalin kan gøre trippet mere uoverskueligt og mere intens..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er helt sikkert rigtigt for nogen! Derfor er det ikke altid optimalt.. Men et enkelt sug (!) kan gøre kvalmen mindre og kropsfølelsen så meget bedre at en lille bitte smule forvirring IMO er det værd. Men det kommer jo også enormt meget an på den enkeltes forhold til urten, meskalin osv.

Medlem
Brugeravatar

Så en lille pind kan gøre underværker :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Meget lille, hvis du vil gøre det for at fjerne kvalme. Like, 2-3 sug.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvordan har du tænkt dig at tage det? Jeg har altid kogt det og fået kvalme, selvom jeg har holdt det i mig. Kvalmen tager kun en til to timers tid. Når du har fordøjet væsken, er maveproblemerne væk.
Jeg har hørt at det skulle give mindre kvalme, hvis man pulvariserer kaktussen og indtager den i tør form. Dvs. lægger det bagerst på tungen og så skyller det ned med vand - rigeligt vand! (pulveret vil nemlig suge meget vand i maven).

Nogen har det også godt med at kaste op, fordi de føler de derigennem får skilt sig af med dårlige energier, der forhindrer trippet i at folde sig ud.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Jeg æder det som tørret.
Jeg får bare en dårlig start på trippet og det ødelægger det altid for mig.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror ikke du helt kan undgå kvalmen. Nogen reagerer kraftigt med kvalme, andre ikke. Mit råd er at du flyder med det, og ser det som en måde at udrense din krop på. På den måde kan du vende kvalmen til noget godt. Alternativt er at tage noget andet, f.eks. svampe.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Svampe er hyggelige nok men det keder mig efter en times tid.
Tror bare jeg sluger kvalmen og ryger en pibe :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Shulgin skriver i PiHKAL at han har erfaret at en dosis indtaget over ~30 min kan mindske kvalmen væsentligt. Han har dog at gøre med syntetisk/ekstraheret meskalin (altså kun det aktive stof) og undgår dermed i høj grad den ulækre smag fra snot-konsistens kaktusafkog eller tørret kaktus der får din mund til at minde om sahara. Men måske det er et forsøg værd?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Tråden tager lige en ny drejning.

De af jer som har prøvet kaktus-suppen, er bekendte med den klamme smag af meget salt osv.
Så på et forum en som havde kogt det så meget ind at det blev til bolsjer, som han så havde pakket ind i et sukker lag. Sukker kan jo tage overfladen af salt, hvis der er kommet for meget i maden, men hvad med dette tilfælde? Vil i tro at konsistensen bliver værre, men smagen bedre eller et helt tredje?

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem

Geografisk sted: Odense
man kan også godt tillade sig og købe vegetabilske kapsler...
helst dem der kan indholde 800 mg...
også lav kaktus pulver præcis som ham her gør det:
http://www.youtube.com/watch?v=1OH8t-KYzZE
det kommer til at tage noget tid at fylde de kapsler... men med en kapsel fylder, så tager det kun 15 min.
og hvis i gider, så kan i putte det i noget NaOH, og lidt naptha, også udvinde mescalinen til freebase...
såååå bliver det en hel del nemmere i sidste ende at fylde de kapsler.. og undgå kvalmen...

Insane psychedelia user!

Meskalin giver kvalme i sig selv. Måske det hjælper lidt at trække det ud i freebase, men kvalme vil stadig komme. Det kan ikke undgåes.

Medlem
Brugeravatar

Hvad så "vneo" fik du trippen og hvad var din dosis, metode og dit resultat ?

Jeg skal selv trippe tørret Peruvian Torch (fra Peru) i den kommende weekend, jeg har pulveriseret de knastøre chips
og brugt en "Cap´em´quick" til at fylde 60 kapseler (str. "00") med knapt 55gr. (køber nok en str. "000" hvis projektet går godt )

Billede

produktet er ca, 50/50 grønt skind og lyst kød.

sælger siger at det desvære er det lyseste batch han har haft og at jeg har fået fra toppen af posen og ifølge ham flyder de lettere lyse chips ofte til toppen af posen.

jeg er meget erfaren med svampe men ved ikke om jeg skal dossere 45 caps = ca. 42gr. el tættere på 60 med ca. 55gr.

(jeg håber ikke du føler jeg Hijacker din tråd for meget)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Det er lidt en sats du er ude i. Har læst rapporter fra folk som har haft trips, fra doser ned mod 20 g Peruvian Torch og andre op mod de 100 g, det er så kun det grønne skind der har været i brug. Hvis jeg var dig, ville jeg nok æde hele puljen - Det kan være du er heldig at få en hæftig dosis, men det kan også være du kun få en mild effekt.
Valget på den fulde dosis lyder på, hvis du først har taget de 40 g og kun får en mild effekt, så vil du ikke få noget ud af spise de resterende. Desuden har du en kombination af det grønne og det hvide lag, hvor der i det hvide lag, kun er minimale mængder Meskalin.

Jeg har prøvet kaktus 3 gange nu, og det var først på 3 gang jeg virkelig oplevede Meskalins potentiale.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem
Brugeravatar

Kvalmen er en del af oplevelsen. Det er ubehageligt, men det går over..... og en af grundene til at trippet er så pragtfuldt er at man har været igennem 2 timers ubehag først. Der er efter min mening ikke noget, som virkelig kan fjerne kvalmen. Jeg synes ikke det er en god ide at forurende din oplevelse med cannabis, specielt ikke første gang, og dets virkning på din kvalme vil alligevel være begrænset.
Tag det som det er :)

Medlem
Brugeravatar

Xenofanes og WinterMute hvilken slags kaktus og i hvilken dosis har i prøvet for en god oplevelse ? og har nogen af jeg prøvet en indtagels metode hvor man ikke smager på kaktusen ?

så det kun er når stofferne optages at man får kvalme og ikke fordi man skal spise el. drikke noget virkeligt klamt.. jeg ved også at min psyke kan spilde mig et puds og give mig kvalme uden at der er noget der fysisk gør det.

Eksempel: som barn fik jeg besked på at spise op selv om jeg hadede retten og den dag idag kan jeg få bræk-reflex af lugten af fx. Kogt torsk med senerpssovs.. og mange kender det med at har man drukket sig plakat stiv og kastet op af fx. "sortesvin" aka Hot´n´Sweet så rør man det aldrig igen og bare lugten giver en kvalme.

jeg har det i nogen grad med smagen/lugten af shrooms fordi jeg første gang var dum nok til at side og gumle på nogen meget potente Hawaii svampe, siden den gang har min foretrukne(og eneste) indtagelsesform været: pulveriseret og i gelatine kapseler og faste i mindst 4 timer inden.

Så det jeg prøver at forklare er at jeg vil prøve at undgå dette ved at ikke at smage på det og så kun få den kvalme Meskalin+andre alkoloids+kaktuskødet giver via optagelsen og under kroppens kamp mod "giften" entil den overgiver sig til trippet..

Jeg ved set er lidt rodet skrevet men håber i forstår..?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
jeg ved ikke såå meget om det, men ville et ekstrakt af meskalin ikke kunne dæmpe kvalmen?

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]