Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 03:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Er jeg den eneste der synes, at man bliver MEGET mere skæv af at ryge en god troldmand (0.3g grønt + 0.2g brunt til 2 mennesker), end hvis man brugte den samme mængde grønt eller brunt? Og er der nogle der kan forklarer hvorfor :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg foretrækker troldmænd, men det er ikke så tit jeg ryger dem. Den varme bodyhigh fra hashen og et godt mindfuck fra skunken kan gøre enhver aften god.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
tror det er i dit hoved. jeg synes ikke jeg kan mærke den store forskel mellem hash og skunk, kun sativa og indica

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
tror det er i dit hoved. jeg synes ikke jeg kan mærke den store forskel mellem hash og skunk, kun sativa og indica

Jeg kan klart mærke forskel, og jeg tror grunden til at du (OP) føler dig mere skæv er at der både er et "body high" og et "head high" altså du bliver både skæv og høj - jeg vil ummidelbart sige, at det, at det rammer hele kroppen gør at det føles som om du bliver mere basket.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Ja, det skyldes selvfølgelig ikke udelukkende at det er skunk, men at det skunk, som jeg får fat på, næsten altid er en sativa sort. Hashen derimod er i 7/10 tilfælde indica. Jeg vil gætte på, at en joint med sativa hash og indica hash ville give samme effekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
virker jo logisk at blande to "strains" som virker forskelligt, blandet har en mere markant effekt end kun den ene!

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Ja, det skyldes selvfølgelig ikke udelukkende at det er skunk, men at det skunk, som jeg får fat på, næsten altid er en sativa sort. Hashen derimod er i 7/10 tilfælde indica. Jeg vil gætte på, at en joint med sativa hash og indica hash ville give samme effekt.

Det er skægt, for dengang jeg boede i Danmark, havde jeg aldrig problemer med at få fat i indica skunk. Det virkede til at dem jeg købte havde næsten ligeså mange indica sorter som sativa sorter. Men ja, det er sandsynligvis der, den ligger. Jeg plejede også at få en rimelig vild virkning af at ryge indica skunk med sativa olie på.

Medlem
Brugeravatar

Jeg foretrækker helt klart en solid troldmand, frem for en almindelig hashjoint. Ikke kun pga af det dejlige mix af hashens dæmpende virkning, og skunkens mediterende higher. Men på grund af den dejlige smag.

Jeg elsker smagen af skunk, men bliver så freaking tør i halsen af at ryge det rent. Så er det bedre at blande lidt hashish i. ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]