Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Denmark, Vejle
Hej Psychedelia, så jeg har skaffet noget røg, men jeg er lidt i tvivl, mister hash der er "Ekstra" sammenpresset, altså hash der er presset mere sammen, mister det vægt? Jeg er blevet fortalt at jeg har fået 16 g. men jeg måler det til 7.3

For mig er det nu tydeligt at jeg er blevet hustlet, men jeg vil gerne høre om ekstra sammenpresset hash mister noget vægt så før jeg snakker med ham og beskylder ham for at "Snyde" mig,

Jeg er ikke en nybegynder til cannabis tværtimod men har dog altid været i tvivl da jeg har hørt om sammenpresset hash (eller komprimeret for at bruge et mere rigtigt udtryk) og at det mister en del vægt, men svarer det til det samme eller er det bare en rigtig ddårlig skrøne?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Vægten lyver ikke, så du er blevet snydt imo

-John Rooney.

Dedikeret medlem

Masse og volumen er to forskellige størrelser. Et gram er et gram, om det så er liter, kubikmeter, kubikmillimeter eller noget helt fjerde. Ekstra sammenpresset hash ville være mere masse i mindre volumen, og det burde altså veje mere - ikke mindre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
lol, hvordan kan du få det til at det mister vægt? :D det kan miste konsistens / farve / størrelse men da aldrig vægt

Junior medlem

Yup tænkte det også lige, men ikke noget nyt og ved også godt han hustler mig, men jeg beholder ham bare som en "Nødløsning" når min primære ikke er hjemme eller noget :)

Men tak for svarene, Kunne sagtens tænke mig, da jeg har hørt det fra flere,

Og med min meget basis viden for kemi/fysisk så kunne jeg godt forestille mig at når man presser en klump sammen mister det en del vægt, pg.a det bliver "Komprimeret" kunne sagtens se det, men det er vel dårligt at samligne ju med et computer program eller fil xP

Tidligere er jeg blevet fortalt, af masser af andre rygere der ikke har solgt til mig at presse hashen sammen ville sådan set få hashen til at fylde mindre, sådan der skal mindre til at bliver skæv (Selvfølgelig er det den samme mængde man skal have for at få effekten men det bliver bare mindre)

Men sådan set når jeg hører sådan noget med "Sammenpresset hash og komprimeret hash" så skal jeg altså bare nikke og sige ja ja :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
For dælan - du skal da ikke handle hos 'en, der snyder og bedrager dig!
Du skal have det du betaler for, ellers må han sætte prisen op, hvis han ikke mener han tjener nok.
Så kan folk selv bestemme, om det er for meget han tager for det.

Det er svindel og humbug.
Har da aldrig hørt mage :shock:

Kan anbefale dig selv at dyrke cannabis, så du ikke bliver udsat for den slags i fremtiden.
Livet er for kort til at blive "huslet" på den måde :)

-John Rooney.

Junior medlem

For dælan - du skal da ikke handle hos 'en, der snyder og bedrager dig!
Du skal have det du betaler for, ellers må han sætte prisen op, hvis han ikke mener han tjener nok.
Så kan folk selv bestemme, om det er for meget han tager for det.

Det er svindel og humbug.
Har da aldrig hørt mage :shock:

Kan anbefale dig selv at dyrke cannabis, så du ikke bliver udsat for den slags i fremtiden.
Livet er for kort til at blive "huslet" på den måde :)

Arh tak for dit råd, har også prøvet at dyrke udendørs (Mere et eksperiment med meget dårligt og meget simpelt udstyr) Men det gik ikke så godt, så når jeg får noget tid så bestiller jeg skam noget ordenligt udstyr og starter med at dyrke :) Så er jeg fri for at vente og smutte ud og handle :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skulle vel ikke være kommet til, at sætte din vægt til at måle i CWT i stedet for gram? :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Eller pennyweight (dwt), for den sags skyld? :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Yup tænkte det også lige, men ikke noget nyt og ved også godt han hustler mig, men jeg beholder ham bare som en "Nødløsning" når min primære ikke er hjemme eller noget :)

Er du åndsvag eller hvad, du er blevet snydt på det groveste, fordi du er en hat ikke at kunne se forskel på 7 og 16 gram, og skal derfor have dine penge tilbage. og hvis du ikke kan det fordi du er bange for ham, så må du bare sluge en lærestreg, og være lidt varsom med hvem du køber af, når det er i større mængder end for en hund eller to.. Men at købe af ham igen, det var da det dummeste..

Medlem

hahahahahaha
...
...
Hvor skulle vægten forsvinde hen? :D - God weekend champ, og god ryger

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror måske det er såkaldt 'kufferthash' - der er faktisk langt mere i det, når du begynder at nolle det ud.
Heraf navnet 'kufferthash'. Mvh.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Skal det så ikke udvide sig rimlig voldsomt mens du noller det for at det "se som meget mere"??

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Du skulle vel ikke være kommet til, at sætte din vægt til at måle i CWT i stedet for gram? :P

Desværre er det ikke problemet. Min vægt står på g. :)

Kunne også godt se det var sgu' ik' 16g jeg havde fået i hænderne, men jeg har sådan set ca. fået 1g. for en hund så det vil sige jeg i mine øjne er det minimum, så jeg føler mig ikke voldsomt snydt på den måde. Rygeren var også ganske fin så ingen klager der, og jeg stopper sgu' bare med at handle hos ham og bruger min mere pålidelige kontakt.

Tak for hjælpen Psychedelia :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]