Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg har hørt nogle rygter om at de morning glory frø man køber i buttikerne bliver sprøjtet med et gift stof som giver kvalme opkast kan give lever og hjerne nerve skader det gift stof kan ikke skylles af så jeg tænkte på om man kan file på skalden inden man kværner frøene da det jo kun bliver sprøjtet på :D

Medlem

jeg tror du snakker HBWR og dets naturlige kemikalie: cyanid

hvorfor skulle nogen ville sprøjte på frø?

jeg håber virkelig ikke at du har ret.
føler mig allerede krænket på sååå mange forskellige måder med alle de ting der puttes i alt vi indtager.

Medlem

Som jeg har forstået det kan man pille skallen af. Det skulle bare være et helvedes bøvl.. Har aldrig selv prøvet, så kan ikke garantere at jeg har forstået det rigtigt. Hvor giftigt det er ved jeg ikke, men har hørt det skulle give kvalme, mavekramper og hvad der ellers hører til den slags. Tror bestemt ikke at det er noget man har lyst til at opleve, ihvertfald. ;-)

Edit -
Jeg har, som trådstarter, altid forstået at det er noget de bliver sprøjtet med, for at undgå at folk indtager dem som rusmiddel. Var slet ikke klar over at HBWR indeholdte cyanid, så det kan godt være jeg har misforstået det helt.

Junior medlem

det kan jo også godt være det er mig der har læst forkert jeg er lidt træt for tiden så det ville ikke komme bag på mig her er linket til siden jeg har læst http://www.senng.info/14/2011/12/misbru ... y-fro.html

Medlem
Brugeravatar

Jeg har altid fået afvide at der var en lille mængde cyanid i skallen. Men ved ikk om det er rigtigt.
Syntes dog ikke kvalmen var så slem, men godt nok mange år siden jeg har prøvet..

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

det kan også godt være at du har ret.

jeg har altid brugt HBWR, og der er der garanteret en ubehags oplevelse hvis man ikke forbereder dem ordenligt.

Jeg synes bare aldrig at jeg har hørt om det angående morning glory.
men følger da lige med i tråden for at høre hvad de andre siger om det.

Junior medlem

Jeg har altid fået afvide at der var en lille mængde cyanid i skallen. Men ved ikk om det er rigtigt.
Syntes dog ikke kvalmen var så slem, men godt nok mange år siden jeg har prøvet..

det kan jo godt være at det er det jeg har også kun hørt det fra 4 personer og kunne finde det på den side jeg har linket til, det er måske bare en skræmme kampange?

Medlem

Der bliver snakket om det her: http://www.shroomery.org/forums/showfla ... r/12971446
Det kan være du kan læse noget brugbart der. :-)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
nu har jeg ikke prøvet morning glory. men med hbwr, sidder giften i skallen, det er bare at fjerne den og rense frøene lidt bagefter. tager lidt tid - en del med den mængde du skal kværne af morning glory, for at få et trip - men det virkeligt det værd. mange venner har spist dem med skallen på og har så ligget og brækket sig for sygt i flere timer.

første gang jeg prøvede dem, tog min ven, et lille bitte bitte nano stykke og smagte på det. 30 sekunder senere (måske nok lidt mere haha) stråle brækker han sig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]