Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

jeg er bare lidt nysgerrig, er der nogen her i DK, som har haft succes med biobizz gødning.

-specifikt i hydroponiske systemer!?

hvis i har det hvilket skema har i så haft succes med?

jeg ved godt at jeg kan undersøge alt på nettet.
men det her er lidt mere personligt, og vil gerne hører folks egne erfaringer herinde :)

mange tak for hjælpen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
bruger selv biobizz gødning og jord og jeg syntes det spiller rigtig godt, har dog ikke prøvet så meget andet jeg kan sammenligne med

det er ok billigt og så er det næsten umuligt at overgøde, ang hydro ved jeg sku ikke, men der burde ikke være noget problem i det, og så er det nok også en del mere tilgivende end de fleste kemikalie gødninger

Medlem

Biobizz er ikke velegnet til hydro systemer. GHE er et af de ældste og billigste firmaer på markedet. Ellers hør hvad de kan anbefale i din lokale grow shop

Medlem

Biobizz er ikke velegnet til hydro systemer. GHE er et af de ældste og billigste firmaer på markedet. Ellers hør hvad de kan anbefale i din lokale grow shop

ahhhhhhh lort man, jeg har lige købt 1 liter af det lort. jeg troede jeg kunne bruge det til mit Dutch Bucket System.

jeg er ikke særlig glad lige nu.
så skal jeg til at købe noget nyt IGEN.

hvad skal jeg så købe i stedet?

Medlem

Citat:
Topmax, Biobloom and Rootjuice work without any problem on all hydroponical systems, like NFT, rockwool, Coco, Clay pebbels, Autopot / Aquasystems, Aeroponics etc,etc.

Biogrow/ Fishmix, You can use it, but it decomposes very quickly, because of it’s concentrated ingredients. In an NFT system or nutrient tank it would mean you'd have to refresh the tank every 2 days instead of once a week. Also you have to really know what you are doing. Since it can go wrong easily if you don't pay attention, we do not promote it.

jeg købte bio grow, (impulsindkøb)

øv øv øv.

Medlem

Det er lige præcis ikke velegnet til hydro potter da der sætter sig meget snask i reservoir og det stopper i yderste konsekvens pumpen. Ghe er imo bedst til prisen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]