Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 14:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa psychedelia.
Godt forår til jer alle sammen.

jeg har idag lavet mig et par cookies, men ved ikke hvor mange jeg skal spise da det er første gang jeg indtager hash/cannabis oralt. jeg lavede mig en simpel lille opskrift som er sådan her:

56 gram smør
27 gram sukker
68 gram mel.
0.5g hash smeltet i smørret.

mit resultat :

http://billedeupload.dk/?v=dgH6S.jpg

det skal siges at jeg ryger op til dagligt, men igen er det første gang jeg spiser det.

Dedikeret medlem

de ser da lœkre ud!!
-er der en speciel grund til at opskriften er så prœcis? er det en normal småkage opskrift, eller har du selv fundet på den?

start med 1! -eller 2 kager og et glas sødmœlk på rimelig tom mave, og vent med at redosere mindst 2 timer..
men re-dose burde ikk vœre nødvendigt hvis hasish`en er god! (og dosen er korrekt selvfølgelig)
-man ka jo altid ryge lidt joint hvis rusen fortager sig for tidligt!

lœg mœrke til forskel i virkningen i forhold til at ryge det! :-) det nyder jeg selv at gøre!
happy spacecakin!!

Junior medlem

mange tak for svaret :).
grunden til at opskriften er så præcis er bare jeg fandt en simpel opskrift (http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/607380)
på nogle småkager og så bare dividerede den med 4 da jeg bare ville lave et par stykker ;)
men hvor længe tager det så normalt før man mærker den? 1 times tid? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Vil mene der går en time til halvanden før virkningen rigtig tager fat, efter 2 timer burde du kunne mærke den fulde virkning. vil mene at 1½ kage(ca. 0,015g hahsh) burde være en passende første gangs dosis for en habil ryger.
Kom ud i det gode vejr og nyd din koger :)

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

nogen der kan beskrive forskellen i virkningen fra at ryge? og er det vigtigt hash kvaliteten er top når man bager?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
styrken af mad med hash er meget varieret og afhænger selvfølgelig også af styrken af dit cannabisprodukt. 0.1 god hash kan sagtens mærkes, hvis det er lavet korrekt. har selv lavet cookies på et tidspunkt hvor vi puttede 0.1 i hver, spiste 2 og sad og kiggede tankeløst ind i min skærm i 2-3 timer... dengang røg jeg en lille halv plade stærk hash om måneden.

Medlem
Brugeravatar

Det varierer hvornår du mærker det. Personligt får jeg effekt efter 45-50 min selv på fuld mave. Det hjælper da også med en joint, når effekten er ved at komme ;)
God koger

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]