Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey har igennem år læst på dette forum. Nu har jeg brug for hjælp da flere ting er begyndt at gå mig på i forhold til når jeg ryger.
Jeg føler der er flere ting som ikke gør jeg kan nyde at ryge urten. Alt sammen på grund af politikernes forbud.

F.eks. nu kan man miste kørekortet. Man kan få plet på straffeattesten og kæmpe bøder Der er hele tiden snak om psykoser og skizofreni i forbindelse med hash og mange andre negative ting som jeg ikke gider forholde mig til, men ikke kan slippe.

For tiden når jeg ryger tænker jeg på om det nu også var smart hvis jeg skal blive stoppet af politiet de næste 4 uger i bil. Eller når jeg har det på mig , har slet ikke råd til en bøde eller en plet på straffeattesten. Alt den snak om cannabis fører til skizofreni og fører til psykoser gør mig sindsyg og angst når jeg har røget. Har tit fokus på om det der sker og det jeg ser er rigtigt eller om jeg ser syner (hallucinere).

Ved godt det nemmeste ville være at stoppe. Men så føler jeg også jeg har tabt mod en tåbelig regering, for det er præcis det her de er ude på.
Før i tiden havde jeg ikke noget problem, men angsten er begyndt at snige sig ind på mig. Alt den mediesnak og skræmmekampagner skal ikke vinde.

Er jeg den eneste som er ramt af det lort? Har i nogle råd?

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hey dude

Jeg er ikke ryger men kan måske forestille mig det ville være godt med en pause altså synes dette du skrev kan lyde en smule parnoid. Så en pause på 2 uger måske kan hjælpe. Ellers tog offentlig transport til og fra job hvis det er muligt for at ikke blive nuppet med Delta 9 tetrahydrocannibol i blodet:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg stoppede med at ryge pga. de der lorte tiltag de har gjort sig. Min "stille protest" er så blevet at gro mine egne planter og lave alt muligt sjovt ud af dem når de er færdige. BHO og bubble-hash.
Så føler jeg ikke at de vinder over mig, på trods af jeg ikke ryger længere. :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Jeg stoppede med at ryge pga. de der lorte tiltag de har gjort sig. Min "stille protest" er så blevet at gro mine egne planter og lave alt muligt sjovt ud af dem når de er færdige. BHO og bubble-hash.

Øhmm... Hvad gør du så med det du laver?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det skal selvfølgelig smages på, men taget i betragtning af at jeg ikke har røget i 3 måneder og der går en del måneder før det overhovedet er tæt på at være klar, så er min krop rimelig renset for THC og så kan det jo ikke spores i lige så lang tid bagefter som hvis jeg ryger under hele seancen.
Ellers har jeg en masse venner og familie som sikkert godt kunne tænke sig at prøve at dabbe lidt butter. :)

Men det er også ligemeget, pointen er de ikke får mig ned med nakken! :x

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Moderator
Brugeravatar

Hvad får du ud af rusen som det er nu? Som du fremstiller den er den fyldt med nervøsitet og bekymringer, nyder du overhovedet rusen?
Der er ingen grund til at du indtage en rus du ikke bryder dig om, bare fordi regel-helvedet ikke skal vinde. Synes du skal gøre op med dig selv hvilke konsekvenser det har for dig at ryge, og overveje om det er noget du vil blive ved med.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke ryger hvorfor laver du så hash? :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det er et tegn på at man ryger for meget hvis man bliver paranoid og tænker på om man bliver skør mens man er påvirket. har selv prøvet det et utal af gange. opfat det som et signal om at du bør lade vær'.
selvom man ikke tror på lyserøde smølfer kan man sagtens have vrangforestillinger i forhold til sit mentale helbred og politiets overvågning af én for eksempel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]