Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy!

Nu har jeg haft opium mellem fingrene to gange, sidste gang for nogle uger siden. Begge gange har jeg hhv. røget det på sølvpapir og drukket det i te (eller dvs. jeg har bare opløst det i noget varmt vand).

Problemet er, at jeg aldrig er blevet specielt skæv. Jeg er blevet lidt stenet i det, er "svømmet lidt væk" så at sige, men har aldrig følt noget specielt velvære eller eufori. Det eneste gang det rigtig har givet noget, var efter en nat med næsten ingen søvn, amfetamin og massivt alkoholindtag: da blev jeg faktisk skæv og noddede lidt ud. Jeg mener jeg røg omkring 0,2 gram der.
Ellers har jeg indtaget omkring de 0,1-0,2 typisk - en enkelt gang 0,15 i te efterfulgt et par timer senere af måske et kvart gram røget dvs. i alt 0,4. Uden meget andet end lidt stenethed. Mit opium er købt i Århus.

Jeg kender godt til opiatrusen. Jeg har taget masserer af kodein og tramadol, noget metadon og lidt morfin, så jeg ved hvad man kan forvente.
Det jeg er interesseret I at høre er hvilke doser i bruger af opium og hvordan I indtager det? Jeg tror ikke det er min rygeteknik den er gal med, jeg får det meste med... Så hvorfor blir jeg ikke skæv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Søg og du skal finde. viewtopic.php?f=1&t=40663

Dit opium er sikkert noget lort, og din rygeteknik forkert.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg kun haft opium 2 gange. Første gang var rafineret, anden gang var "crude" / rå opium.

Jeg må godt nok sige, at der skal en helvedes meget mere til at få en rus frem, hvis du har rå opium. Tror simpelthen bare du må ryge/spise noget mere? Rå opium synes jeg desuden er en helvedes bøvl at håndtere. Man skal virkelig ryge på det i et godt stykke tid, og når det er så stort og med så meget plantemateriale, er det virkelig svært at få ordentligt gang i. Prøv evt. at find en guide til at lave raffineret opium.

Og så må jeg ellers sige at jeg er lidt misundelig på din Århusianske opium hook up ;).

Og pas nu forhelvede på de opiater... Har selv leget lidt med fentanyl på det seneste, hvor jeg oplevede abstinenser for første gang, og prompte fik smidt resten ud. Det kan simpelthen ikke retfærdiggøres at skulle have det SÅ dårligt, for en kortvarig smule super velbehag.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Tak for svarene!
Ift. de doser der bliver nævnt i den tråd du linker til Krimse, så ser det ud til at det er svag opium jeg har fået. Hvorfor tror du min rygeteknik er forkert? Jeg har røget på sølvpapir: lader det løbe rundt på papiret og suger røgen i mig med et rør. Det burde vel virke helt fint burde det ikke?

Jeg er ikke klar over, om der er tale om raffineret eller rå opium. Hvordan afgør jeg det (udover ved at spørge sælger...), kan man se forskel? Det har været en næsten sort klump, hård, knækker over hvis det bøjes, med mindre det bliver varmet lidt i hånden. Det efterlader et gråligt-sort materiale, der sidder fast til sølvpapiret.

:) og tak for bekymringen, jeg passer på. Under alle omstændigheder har jeg ikke særlig stærkt incitament til at gå amok med opiumen når virkningen udebliver... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]