Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folks,

Jeg har fået eksperimenteret med kratom her på det sidste, og må sige jeg er positivt overrasket. Ser det som et nice alternativ chiller stof til weekenden, istedet for at drikke hjernen ud.

Mine spørgsmål går:

Ved godt det er ulovligt i Danmark, men kan det skaffes nogle steder i DK (København) headshops eller whatever. Stiller ikke nødvendigvis spørgsmålet som efter en direkte henvisning, men som et ja eller nej spørgsmål. Er svaret ja, kan jeg undersøge nærmere selv, ellers er der jo ikke andet for at gøre end at bestille over nettet, men det er lidt besværligt når man bare har lyst til noget kratom.

Second, hvordan har i bedst erfaring med at indtage kratom? Jeg har prøvet bare at røre det op med vand og drikke det, og samme metode bare med varmt vand. Har før prøvet at lege med kava kava, og der så og sige æltede jeg pulveret, lagt i f.eks. en strømpe i vandet, så alkoloiderne(?) blev masseret ud i væsken. Ville det give mening at gøre det samme med kratom? Omend ikke andet kunne man så bagefter bare drikke pulveret også.

Håber nogle har nogle inputs,

Hilsen en mulig kommende kratom entusiast :)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

For en god ordens skyld: Vi diskuterer altså ikke køb og salg herinde - heller ikke i variant, du foreslår. Hvis du vil vide om en butik sælger Kratom, skal du være velkommen til at kontakte den direkte, men hold Psychedelia uden for.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Personligt røre jeg det op i en kop med næsten kogende vand, drikker det hele of sluger resterne.
Det smager ikke særligt godt og hvis man har let ved at brække sig er det ikke anbefalet at bruge denne metode.
Ikke desto mindre er det den metode, jeg personligt har bedst erfaringer med.

Junior medlem

@ Andrusha, sorry, jeg var ikke klar over det ikke var tilladt at spørge ind til den slags.

@ Åndsamøbe, det er også den måde jeg har gjort det på, og det virker udemærket, men tænkte der måske var en idag i at straine det først. Smagen er til at klare synes jeg, vand i forhold til kava kava, som virkelig er forfærdeligt. Hvad dosis drikker du? Jeg har kun prøvet en vendor, og med deres drikker jeg 20 g. Så får jeg tilgengæld også en dejlig buzz!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]