Hey folks,
Jeg har fået eksperimenteret med kratom her på det sidste, og må sige jeg er positivt overrasket. Ser det som et nice alternativ chiller stof til weekenden, istedet for at drikke hjernen ud.
Mine spørgsmål går:
Ved godt det er ulovligt i Danmark, men kan det skaffes nogle steder i DK (København) headshops eller whatever. Stiller ikke nødvendigvis spørgsmålet som efter en direkte henvisning, men som et ja eller nej spørgsmål. Er svaret ja, kan jeg undersøge nærmere selv, ellers er der jo ikke andet for at gøre end at bestille over nettet, men det er lidt besværligt når man bare har lyst til noget kratom.
Second, hvordan har i bedst erfaring med at indtage kratom? Jeg har prøvet bare at røre det op med vand og drikke det, og samme metode bare med varmt vand. Har før prøvet at lege med kava kava, og der så og sige æltede jeg pulveret, lagt i f.eks. en strømpe i vandet, så alkoloiderne(?) blev masseret ud i væsken. Ville det give mening at gøre det samme med kratom? Omend ikke andet kunne man så bagefter bare drikke pulveret også.
Håber nogle har nogle inputs,
Hilsen en mulig kommende kratom entusiast