Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude!
Jeg har igennem noget tid nu røget en 2-3 gange om måneden, dog holdt en pause nu her ved eksamenstiden for at være lidt friskere i hovedet, hvilket har givet gode resultater, massere af gode karakterer lidt off topic der.. :P

Men det jeg har tænkt over er at jeg godt kunne tænke mig at prøve at være skæv på en "ny" måde, og med det mener jeg f.eks. selvransagelse, få nye synspunkter på livet og de valg man tager. Grundet min lyst til dette er at jeg bare plejer at sidde med nogle kammerater og rulle nogle joints og spille fifa og se film osv. Ikke at jeg ikke bryder mig om dette, men kunne bare godt tænke mig at opleve nye aspekter af cannabis i stedet for at det skal være så trivielt hver gang.

Jeg tager imod de fleste forslag med åbne arme. 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Selv har jeg fået meget ud af at være alene, i naturen. Der er bliver man ikke distraheret fra facebook, byens støj, tv og hvad der ellers kan være af forstyrende elementer, når man forsøger at fordybe sig.

Da jeg elsker psychedelic og dens undergenre - især chillout, har det hjulpet mig med at bruge en god del tid i naturen med et par pinde. Dog er det sjældent jeg er gået ud i naturen alene, bare for at fordybe mig. Ofte er det kommet af sig selv, når jeg går rundt i skoven eller sidder ved søen f.eks. Til tider kan musikken også være forstyrende, men det kan altid tændes og slukkes efter behov - det kan byens larm desvære ikke :(

Junior medlem

Det lyder faktisk som en rigtig god idé, nu bor jeg stort set ude på landet i forvejen, så der er ikke så meget støj generelt og nyder også at bare gå en tur om aftenen og samle tankerne, men det har egentlig ikke slået mig at tage en lille pind med og gå en lang tur langs gaderne og sætte mig et sted evt. med en kammerat og chille :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Det syntes jeg du burde gøre, især når du bor på landet for så er der ikke "rejsetid" for at komme ud og hjem igen :)
Og altid hyggeligt med en enkelt god ven, som man snakker godt med - og helst gerne med nogenlunde samme tankegang. Det kan give gode samtaler ;) dog maks 2 personer vil jeg sige, hvis det er for at tænke lidt over tingene - eller bare filosofere lidt. Ofte 3 eller flere, kan samtalen hurtigt gå meget offtopic, hvilket ikke er så godt i denne slags ture :P

God fornøjelse - vil også opfordre byboer til det samme, hvis du/i i også nogle gange føler behov for at bryde de typiske "rygerhumør" -afslapnings aktiviteter ;)

Mvh

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Den roliges forslag er rigtig gode. Noget jeg har haft gode erfaringer med under svampetrips er at have en lille kasse fyldt med lapper som jeg i upåvirket tilstand har skrevet forskellige spændende emner, problemstillinger, etiske overvejelser, citater o.lign. på. Så kan man trække sig en lille lap og tænke lidt over den. Mon ikke det også kunne bruges til selvransagelse på cannabis. :P

Ellers så er det altid godt at have planlagt, hvad man skal lave på forhånd, så man ikke sidder høj i sin sofa og tænker "Nååeh, hvad skal der ske? Lidt fifa og en lur måske?"...

Junior medlem

drop acid skrev:
Den roliges forslag er rigtig gode. Noget jeg har haft gode erfaringer med under svampetrips er at have en lille kasse fyldt med lapper som jeg i upåvirket tilstand har skrevet forskellige spændende emner, problemstillinger, etiske overvejelser, citater o.lign. .

Dette lyder faktisk som en rigtig sjov / interessant idé, dette vil jeg helt sikkert prøve kombineret med Den roliges forslag! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Sug en spand i skoven, nyd lyden af naturen og mediter.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Naturen er en rigtig god ide til at udvide sin bevidsthed på cannabis.
Jeg kan også anbefale at du lytter til noget god musik i dæmpet belysning, evt. i liggende tilstand, hvor du kan flyde helt ud og tillade dig selv at drømme til musikken. Sanseoplevelsen ved musik kan blive ganske fantastisk på cannabis, og der kan komme visioner og farvedannelse bag de lukkede øjenlåg. Du kan også prøve at bevæge dig til musik og danse.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]