Jeg har tidligere slrevet herinde før. Bla om tips nu vil jeg lige fortælle en mærkelig / sjov historie.
Jeg havde prøvet at ryge end gang før..
Klokken var 7 om morgen. Jeg tænkte nu når jeg har et halvt joint skod tilbage. Jamen så lad mig ryge det bliver jo ikke skæv anyways. Ryger så dette skod på omkring 5 minutter store hvæs. Jeg bliver sur efter jeg har røget fordi jeg trorede ikke jeg kunne blive skæv. Derefter går jeg ind og ser noget Youtube, jeg sidder der i 15 min og tænker hvorfor jeg dog ikke bare kunne blive skæv. Da jeg lige pludseligt ville rejse mig. Var helt tung i mine ben alle lyde var højrer. Alt er i slowmotion hvergang jeg går så er det som om der er 1 sec før der sker noget i min hjerne. Går ligeså stille igennem lejligheden. Jeg nyder det. Jeg kommer ud til køkkenet, og bare ser hvor flot skæret fra solen er. Det er helt fantatisk. Jeg står bare i 5 min og ser den dejlige sol. Sætter mig ind i stuen og ligger mig ned. Efter 10 sec kan jeg høre mit hjerte banke med 100 kilometer i timen. Føles det som om. Lige pludseligt bliver det rigtigt ubehaligt alt er langsomt og jeg tænker over livet. Bliver til sidst så bange jeg må nød til at tage min kat og putte med den for trygheden. Jeg tænker det bliver et helvede og jeg aldrig ville prøve cannabis igen! Jeg drikker omkring 2 liter vand på 10 minutter for at slappe af. Det hjælper mig. Jeg er nu så god igen jeg ville tage nogle sko på igen og gå nogle ture. Det er meget anderledes at tage sine sko på. Jeg var så optaget at verdenen så ofte glemte jeg at tage sko på. Jeg får dem endeligt på efter lang tid med slowmotion. Jeg kommer ud og bliver helt besat af verdenen! Begynder at synge ud i det blå det lyder somom jeg er prof sanger eller noget lignede. Går bare der og synger i mit hoved, da der lige pludseligt sker noget ubehaligt. Min mund blev knads tør! Det var meget mærkeligt det føltes somom jeg slugte min mund hele tiden. Skynder mig hjem og tager noget vand. Det hjælper mig meget. Går ud af døren igen. Igennem mosen. Det er her der sker noget helt særligt. Begynder lige pludesligt bare at rappe fordi det lyder så godt i mine ører. Jeg halv danser og er ligeglad hvad hele verdenen tænker om mig. Alle farver er forstærket, Det var meget imponerede jeg kommer frem til en Fakta som har åben kan mærke jeg har meget lyst til cola og chips. Jeg spiser normalt aldrig chips på gaden og kan normalt godt vente. Men kunne da overhovedet ikke lige her. Jeg tager en bid det smager meget bedre end normalt. Havde købt nogle oste chips. Smagen var meget bedre. Gik bare der og nød livet, jeg kommer så hjem og spiser lidt. Og efter en time og halvladen. Så er rusen aftaget. Altså den måde jeg er ændret på. Bliver normal igen og mærker nu alle mine kropsdele sove. Min krop kilder, falder i søvn. En små 5 timer senere vågner jeg. Tager en cigaret. Det skulle jeg aldrig havet gjort! Effekten kommer igen denne gang meget ubehaligt. Sveder, er bange alt er i slow motion igen. Er blevet ekstremt svimmel og drikker i alt 4 liter cola på 2 timers tid hvor intet er gået over, ligger der i min seng og koger. Indtil jeg opdager at effekten er væk. Det var min historie om første gang cannabis. Skal helt klart prøve det igen. Med en mindre mængde.
Go dag!