Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa og god sommer til alle.
fik lyst til at prøve at spise cannabis/hash igen da jeg aldrig syntes jeg har fået nogen virkning fra tidligere forsøg, sidst jeg prøvede var i marts.
men jeg vil helst lave en lille portion jeg kan spise på 1 gang, så jeg ikke behøver at spise 5 små(store)kager :) og jeg har slet heller ikke noget imod en kraftig hash smag.
mit spørgsmål er bare om det her burde virke.

( opskrift inspireret/taget fra "Den store opskriftssamling" på dette forum. Hasholader. )

smelte omkring 25g chokolade i vandbad, så hælde lidt fløde i ( 1tsk måske ) og så derefter putte 1.5g hash i og lade det smelte og så hælde det i en lille container og lade det blive køle af /blive solidt. skal hash'n være helt væk? må det ikke blive for varmt? er det en dum idé at lave en så lille potion ?
(grunden til jeg tilføjer fløde var bare for at være mere sikker på at hash'n ville blive opløst ordenligt i fedtet )
i må meget gerne svare på spørgsmål jeg ikke har stillet hvis i har noget at komme med :)

Tekar

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brug en mørk chokolade. Så smager det bedst og der er mere fedt i. Men jo det burde virke. 1.5g oralt er dog alt, alt for meget til 1 person. Alt afhængig af dit hash's kvalitet og din tolerance burde 0.2-0.5 g. gøre det.

(Baudelaire 1860).

Junior medlem

ok takker. vil prøve med .5 så :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]