Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ok stoners, for lige at præsentere mig selv bor jeg i Randers og er en person der godt kan lide at chille med noget godt røg som skunk.

Skunk er selvfølgelig et udbredt rusmiddel men kan godt være svært at få fat i og i uheldige situationer får man ingenting i weekenderne.
Derfor havde jeg en dag tænkt mig at opbevarer det tørt i en glasskål eller hvad jeg nu lige skulle finde på men så opstår spørgsmålene:
Jeg kan bedst lide at ryge selv da der er mange slags mennesker der ikke tager ordentlig hensyn i mit hjem og mine regler så ville 100 g være en overdrivelse da opbevaring af Skunk måske ikke holder i langdrag?
Har Skunk en bestemt udløbsdato selv når man holder den tør?
Er 100 g en overdrivelse?

Hvordan kan folk bedst lide at gøre det?
Give me hints you stoners!

Medlem

Godt obevaret bliver det bedre med tiden, på et tidspunkt går det dog den anden vej. det kommer helt an på obevaring hvor hurtigt det går den forkerte vej.

fryser man det feks når man syntes det har curet nok vil det kunne holde til du går på pension.. :)

Men somregel obevare man det mørkt og koldt i lufttætte glaskrukker, kan feks købes i søstrene grene.

100g skulle ikke være en overdrivelse efter min mening :) kan godt stå i lang tid.

Junior medlem

Ok, tak for dit inlæg, kan helt sikkert bruges men kan du fortælle mig ideen om curing?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det kaldes fermentering på dansk og handler om at nedbryde klorofyl, der smager grimt.

https://www.google.dk/#q=klorofyl+fermentering&spell=1

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]