Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sindssyg rus
Junior medlem

Efter at have prøvet at ryge lidt joint uden ar mærke den største virkning besluttede mig og en ven at nu skulle vi være rigtig skæve. Vi kontaktede derfor en af vores gode venner som havde lidt weed. Vi lavede en tjubang, samt mixede op og begyndte derefter at ryge. Efter ca 4 hoveder mix uden at kunne mærke noget spurgte vi om han havde noget stærkere. Han trak en lille pose med en klump op og fortalte så det var noget luksus kashmir. Vi smed rent luksus kashmir i hovedet og kørte to hoveder ned. Vi satte os i sofaen og jeg kunne mærke en rolig følelse samt en varme som startede i benene. Mine ben blev varmere og varmere og det bevægede sig langsomt op i kroppen. Da varmen nåede mit hoved mærkede jeg en et stort tryk i baghovedet som i takt med mit hjertesag føltes som om der blev skudt nogen varmestråler ud i kroppen. Strålerne føltes som om de kom ud fra henholdvis hjertet og hjernen. Jeg blev rimelig paranoid og begyndte at ryste. Hertil begyndte mit hoved også at føles som om det skrumpede helt ind som en svamp samtidig med føltes det også som om nogen skubbede det i alle mulige retninger. Havde det som om mit hovede ikke sad hvor det skulle. Kastede et blik hen på min ven som prøvede at "fange" sit hovede i mit spejl. Varmestrålerne pumpede stadig ud i kroppen i takt med min puls.
Det var så sindssygt jeg ikke engang kan beskrive det ordentligt. Det var slet ikke på samme måde som mine tidligere rygererfaring. Endda heller ikke som mine nyeste.

Andre end mig som har erfaret dette ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Tjaa har ikke lige prøvet noget ala varmestråler, men at blive lænket til sofaen og være småparnoid - oh yeah!
I blev det i ønskede - skæve:-)

-John Rooney.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
I har jo også bare røget helt absurde mængder tjald. Selvfølgelig får I det mærkeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]