Hej (: Jeg har et par spørgsmål angående alt det der med politi ! (:
Da jeg kun er 17 år gammel ( bliver 18 til sommer ) ville jeg høre om hvorvidt politiet sjasker ens fremtid til.
Jeg har været herinde og lure:
http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdfHvilket giver mig en idé om, hvor meget hash man bliver taget for.
Her kommer følgende spørgsmål, blandet imellem mig og min ven.
1. Hvis man bliver taget med hash i lommen, får man så smidt en bøde i nakke med det samme, eller konkakter de ens forældre? ( Hvilket ikke er så godt for min ven, da hans forældre ikke ved det. )
2. Når man bliver taget, skriver de det så på ens straffeattest? ( Det skal lige siges, at jeg aldrig har lavet noget kriminelt som sådan. Jeg er blevet taget i at køre uden hjelm på knallert, og køre for hurtigt, bang 1000 kr i bøde
3. Efter 1. advarsel, kan det så blive sværere at komme ind på div. uddannelser? Såsom CBS, Syddansk universitet, seminaret?
4. Hvilken anden vej, kan man slippe væk fra metroen? Har ofte set politiet stå med deres hunde for enden af trappen

Hvilket jeg ikke vil nyde noget godt af !
Det kunne være så meget lettere at transportere ( bor i Holbæk, hvor der er pænt langt til kbh. Sidder nærmest og sveder, bare en kontrollør går forbi mig ), hvis ikke ens forældre ved det. Jeg bruger bl.a. koncert-undskyldningen. "Amen jeg tager lige på rust i morgen aften, okay?" Og sådan tager det fart.
Op for sluserne og besvar ! (: