Måske har du fået en heavy omgang feber, det lyder sådan, check temp hvis det kan lade sig gøre.
en klump standard lyder også "giftig" og selv om jeg er lidt skeptisk mht hvorhvidt det er cannabisens skyld eller ej at du har det sådan, vil jeg råde dig til at købe god kvali i fremtiden, så skal du også ryge mindre og spare dine lunger for alt den røg.
Jeg kan ikke give dig andre råd end at drikke noget vand og få noget at spise, komme lidt ud i den friske luft, er du bange så ring til nogen du føler dig tryg ved og forklar dem situationen, og forsætter det i længere tid ville jeg ringe til en vagtlæge eller andet, bliv ikke bange hvis de slynger ord som "hashpsykose" ud det tror jeg på ingen måde at du har, men de er lidt glade for at bruge sådanne udtryk.
god bedring.
edit: Da jeg var 13-14 og røg cannabis første gang oplevede jeg også at høre ting der ikke var der, som en tlf der ringede (som om den var i et andet rum, langt væk) det kan sammenlignes lidt med det der skete ofte da man var barn (i hvert fald for mig) og var ved at falde i søvn i bilen eller andre steder og pludselig lyder det der er inde i ens hoved ret virkeligt i et sekundt hvis det giver mening

det sker stadig af og til for mig, anyways, du er istand til at sidde her og skrive og forklare - jeg tror personligt ikke der er noget advorligt galt med dig, men jeg er heller ikke læge.