Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej. Jeg røg en klumb standard fra Staden af bare lige det jeg havede. Mit high var ok. Min idag er jeg vågnet op. Har Kvalme, opkast, tør mund, sveder, hovedpine, svimmelhed. Har aldrig husket jeg har haft det så dårligt.. Er det mon hashen fordi det er vel cuttet op med shit..

Jeg har også myrer foran øjenene sådan nogle små hvide prikker der forestiller myrere...

Kan heller ikke huske noget. :-/..

Er det bare fordi det er dårlig røg fra staden der er cuttet lort i? Eller er den en psykose eller sådan noget.. Har forklaret lægen det men kan først få til mandag. Flot

Please svar

Mvh Morrocan

Medlem
Brugeravatar

Edit hører også ting som ikke er der.. Det føltes somom en eller anden kalder på mig. Det er også svært at tale osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Måske har du fået en heavy omgang feber, det lyder sådan, check temp hvis det kan lade sig gøre.
en klump standard lyder også "giftig" og selv om jeg er lidt skeptisk mht hvorhvidt det er cannabisens skyld eller ej at du har det sådan, vil jeg råde dig til at købe god kvali i fremtiden, så skal du også ryge mindre og spare dine lunger for alt den røg.

Jeg kan ikke give dig andre råd end at drikke noget vand og få noget at spise, komme lidt ud i den friske luft, er du bange så ring til nogen du føler dig tryg ved og forklar dem situationen, og forsætter det i længere tid ville jeg ringe til en vagtlæge eller andet, bliv ikke bange hvis de slynger ord som "hashpsykose" ud det tror jeg på ingen måde at du har, men de er lidt glade for at bruge sådanne udtryk.

god bedring.

edit: Da jeg var 13-14 og røg cannabis første gang oplevede jeg også at høre ting der ikke var der, som en tlf der ringede (som om den var i et andet rum, langt væk) det kan sammenlignes lidt med det der skete ofte da man var barn (i hvert fald for mig) og var ved at falde i søvn i bilen eller andre steder og pludselig lyder det der er inde i ens hoved ret virkeligt i et sekundt hvis det giver mening :D det sker stadig af og til for mig, anyways, du er istand til at sidde her og skrive og forklare - jeg tror personligt ikke der er noget advorligt galt med dig, men jeg er heller ikke læge.

Dedikeret medlem

Nu skriver du jo ikke hvor meget du har røget, og hvor mange gange før osv. men det er min egen erfaring, at efter man har røget en del gange, kan man begynde at glemme sig selv lidt, simpelthen blive suget ind i sig selv, og glemme det udenfor lidt. Her tænker jeg på du siger du ikke kan huske noget, det er typisk for cannabis, men endnu mere for en distret/dissociativ rus. Jeg tror ikke der er noget alvorligt galt med dig, men giv dig selv nogle dage til at komme ovenpå igen, og tag til lægen på mandag hvis det ikke er blevet bedre. Måske skal du også overveje dit forhold til cannabis i fremtiden, for mig sker det når jeg ikke længere har lyst til at være skæv, men bare har lyst til den glæde jeg associere med det, fordi jeg ikke har det så godt til daglig.

Evt. som der bliver nævnt ovenfor, spis noget mad, drik vand, kom lidt ud, tag en gå/løbe tur, måske bare ude i skoven hvis det er for meget med mennesker.

Dedikeret medlem

Jeg ved selvfølgeligt intet om din situation, men de symptomer du remser op, er meget typiske for angst / nervøsitet. Måske du skulle prøve at tage det roligt, i stedet for at køre dig selv op over "cuttet hash". Jeg synes det lyder mindst ligeså sandsynligt at du bare blev pænt skæv.

Hvis du virkeligt tror der er noget galt, så konsulter en læge.

Omkring dine symptomer:

Kvalme, tør mund, sveder, svimmelhed - alle symptomer på "frygt". Hovedpinen er formodentligt en spændingshovedpine, som opstår når man spænder i ansigts / nakke muskulatur. Typisk også forbundet med angst / nervøsitet.

Hvide pletter; hvide blodlegemer i øjets kappilærer, de fleste mennesker kan se dem, hvis de fx. kigger mod en blå himnmel eller blot gør sig bevidst om dem. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Sådan en aften med gang i den og måske lidt dårlig søvn og hvor hjernen måske har kørt i et lidt højt gear kan vel fremkalde en form for sygdom men som de andre siger foregår en del af det nok også oppe i hovedet :) (ikke at jeg siger du er lige til det hvide snit eller noget) god bedring imorgen er det forhåbentligt allerede bedre :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem
Brugeravatar

Er stadig syg brækker med meget tit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Morrocan. skrev:
Er stadig syg brækker med meget tit.

Prøv at komme med nogle svar, på det folk spørger dig om.
Ellers har folk ikke en kinamands chance for at hjælpe dig.

-John Rooney.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som en virus du er blevet ramt af syntes jeg. feber/influenza eller det der ligner.
Hvis der var noget hash i omløb folk blev dødsyge af ville der nok være en del snak om det, du har røget cannabis før så det er vel heller ikke fordi du er overfølsom over for det, kontakt din læge hvis det forsætter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
det er helt sikkert bare almindelig sygdom.
det hjælper sikkert heller ikke at du putter 3.5g hash i dine joints som du skriver om i andre tråde :roll:

Medlem
Brugeravatar

2g

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

enten er det utroligt dårlig hash du ryger siden du putter så meget i eller også har du bare misforstået noget :D
jeg putter 0,2 -0,5 i en halvandens smøgs afhængig af kvaliteten.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Mr. Gone skrev:
jeg tror sgu vi har fået os en trold herinde d. 06 juli 2014 kl 11:46

No shit sherlock :lol:

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Tards. I kan ikke tage noget seriøst? Jeg kender fandme mange som ryger 2g i en 2 smøgs det er meget normalt..

Site Webmaster
Brugeravatar

Låst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Site Webmaster
Brugeravatar

Fso ville gerne tilføje følgende:
Citat:
"Jeg lærer nok aldrig helt at forstå hvorfor folk ikke bare tror på nye brugerens oplevelser :(
Eller lader være med at råbe trolden kommer så snart ting ikke lige passer ind i jeres verdensbillede.
Så længe det ikke er udsagn som opfordre andre til at skade sig selv så vejled i stedet for at fordøm og fornægt.
Ja det er ikke skide smart at overdosere sine joints - både pga psyke men så sandeligt også penge pungen. Giv udtryk for dette i stedet for at råbe løgn!

Mvh"

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]