Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 01:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Vil det være totalt hjernedødt og spild at smuldre hash direkte i kaffe eller the, uden at have opløst hashen i smør/fedststoffer. Tror i det vil give en effekt? :) er i sommerhus med familien, så jeg har desværre ikke mulighed for at lave noget ved komfuret uden de lugter hash i hytten? :)

Mvh :)

Junior medlem

Jeg vil lade andre om at besvare spørgsmålet, men blot tilføje, at min erfaring er, at det lugter overraskende lidt af hash, når man smider det i en god portion smør, og man samtidig tænder for emhætten. Det kan så også bare være mig, der har en elendig lugtesans.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hop afsted med en trangia, eller lav et bål på stranden? Du kan evt. bruge en dåse som gryde hvis det skal være helt slum.
Du kan lave en gang hash kaffe. (Fløde + instant kaffe evt. vand...)

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Jeg er hundrede på du sagtens kan gøre det og få en fin nok virkning det andet er bare mere optimalt men det skal nok virke alligevel... Var på studietur en gang der slugte en kammerat et halvt gram og skyllede ned med vodka-redbull til morgenmad han indtog ikke mere alkohol men en efter en halv time måtte solbrillerne på og han skraldgrinede over at snakke med lærerne og de ikke bed mærke i han var vildt mærkelig at høre på desuden havde han meget udvidede pupiller så tror det virkede ganske fint... Dog ville jeg nok bare have ventet til jeg kom hjem men det er jo ikke sikkert du mener det er en mulighed?

Må jeg spørge hvorfor du ikke bare ryger det egentlig?

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Insane psychedelia user!

Alakazam skrev:
Jeg er hundrede på du sagtens kan gøre det og få en fin nok virkning det andet er bare mere optimalt men det skal nok virke alligevel...desuden havde han meget udvidede pupiller så tror det virkede ganske fint...

Pupilstørelse er ikke nogen god indikator på cannabis beruselse. Det er derimod røde øjne.

Man kan sagtens spise cannabis uden det først er decarboxyleret og fedtopløst. Det er bare spild af cannabis. Det er pisse svært at dosere og alt afhængig af dit madindtag forinden kan der gå mellerm 30min og 2-3t før du mærker noget. Det er altså skide utilregneligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
De var så også vanvittigt røde men jeg ville da mene at da det er et mildt psykedelisk stof at det ikke lyder helt ude i hampen at ens pupiller kan udvide sig ved høje doser han havde ikke indtaget andet så ved ikke hvad det ellers skulle have kommet af? Men jeg vil give dig ret i at oral indtagelse uden smør gør det sværere at dosere men jeg vil så også stadig mene at når han nu ikke mener han har andet valg skal han da nok blive skæv det er bare ikke den bedste måde at gøre det på HR mæssigt det var også lidt min pointe med ham jeg fortalte om at han blev jo alt for skæv til selskabet hvilket nok dybest set ikke har været en rar oplevelse måske

Desuden er det ikke alle der får lige røde øjne jeg skal ryge meget før de bliver røde selvom min tolerance er helt i bund og jeg bliver møghamrende skæv

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]