Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Tror det kommer lidt an på personen, men kunne sagtens forestille mig at en mindre dose af en opiat kunne hjælpe lidt på det mindfuck man kan få af psykedelika. Jeg tænker umiddelbart også, at man først bør tage sin opiat på comedown fra trippet. Skal selvfølgelig ikke kunne sige det med sikkerhed da jeg aldrig har kombineret dem, men det er da bestemt noget jeg godt kunne finde på at gøre i fremtiden.
Jeg ved ikke hvordan du har det med opiater, men jeg bliver utroligt snaksagelig af det (endda mere end af stimulanter), hvor psykedelika bare får mig til at sidde i min egen lille verden, indtil jeg falder i søvn.
mht kemien burde der ikke være noget at være bange for, men magter ikke lige at forklare hvordan begge ting virker, og ved ikke rigtigt om der sker noget specielt når de blandes.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg har ingen personlig erfaring på området men jeg har måske lidt at byde ind med alligevel da det er noget jeg selv har overvejet og derfor også har læst en del om for nyligt.

Mit indtryk er at det er vidt forskelligt om folk synes om det eller ej. Nogle mente at det var den fedeste kombination de havde prøvet mens andre følte at opiaterne begrænsede den bevidsthedsudvidede effekt fra det psychedeliske stof mens andre bare foretrak tingene hver for sig.
En ting der gik lidt igen var at dem som havde haft en god oplevelse typisk havde taget et opiat/opioid med en nær så sløvende karakter som feks Oxycodone hvorimod Heroin ofte var nævnt af dem som ikke havde fundet det specielt velfungerende.
En anden ting der gik igen var at doserne for opiaterne skulle holdes forholdsvist lave i forhold til det psychedeliske drug.
Som du selv er inde på var der også mange som foretrak at gemme opiaterne til comedown, hvilket vel også giver den bedste garanti for et vellykket trip så det er jo ikke så overraskende, dog finder jeg tanken om et svampe peak + oxycodone peak ret så spændende og det skal helt sikkert også prøves før eller siden.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har haft en fantastisk oplevelse på en lav dosis svsmpe og middel dosis kodein. 0.5 gram og ca 300 mg.
Der var hverken mindfucks eller visuals. Var i det hele taget ikke særlig psychedelisk, men euforien var ubeskrivelig.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem
Brugeravatar

Tropica skrev:
Jeg har haft en fantastisk oplevelse på en lav dosis svsmpe og middel dosis kodein. 0.5 gram og ca 300 mg.
Der var hverken mindfucks eller visuals. Var i det hele taget ikke særlig psychedelisk, men euforien var ubeskrivelig.

Lyder for lækkert! Var de bare SN, eller havde du fat i en anden svamp?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]