Har lige bestilt en vaporizer over nettet, fordi jeg er begyndt at leve sundere. Har aldrig set nogen gøre det eller noget, andet end på nettet, men tænkte at det kunne være sjovt at prøve, så jeg fandt en til rimelige penge, men jeg ANER ikke hvordan man bruger den.
Selvfølgelig er det varme + inhalering, men jeg er blank, når det kommer til hvor jeg skal placere det grønne..
Her er et billede af "varmelegemet" på vapo'en (pilen med 1), samt den der glasboble, eller hvad det er.. Der er en rist indeni i glasboblen (pilen med 2), som ikke giver nogen mening? - Hvordan får jeg weed derind, og skal det overhovedet derind?
http://i61.tinypic.com/awvwy8.jpgOg hvis det ikke skal, er det så godt for vaporizeren i længden, at jeg lægger min klistrede weed direkte på risten der? (den der kobberfarvede rist) Tror nemlig ikke man kan skifte den ud.. Tænker at det løber ned i vapoen og ødelægger den i længden.
Findes der tips og tricks jeg ikke kender til?
Og ja, jeg har lige brugt næsten en halv time på at søge på nettet. Og jeg er fandeme chokeret.. Folk snakker så mine ører bløder om vaporizers, men der er ikke én eneste venlig sjæl, der fortæller PRÆCIS hvordan det virker. Hvorfor er der en rist i glasboblen f.eks.?
Sorry for being a noob, men det giver bare nada mening for mig, og jeg har røget fede i 15 år.