Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 04:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under Himlen
Hej med jer venner.

Efter en super fantastisk smuk og oplevelsesrig sommer vil jeg lave den perfekte afslutning for mine 2 nære venner og jeg.

Planen er: om et par uger har alle en fri weekend og jeg ville planlægge en lille skovtur til et afsides shelter et sted i de danske skove og tage lidt mad og en Didgeridoo samt et par Bongotrommer.
jeg tænker så lidt at ankomme lørdag morgen og lave en god hyggelig lejr til os og forberede lidt mad og derfter tage vore trip MEN jeg er helt ny til kaktusser (San pedro) vi har rigeligt af dem og de er alle dyrket i DANSK klima og jeg vil selvfølgeligt forberede dem hjemme fra jeg er dog meget tvivlende om hvor meget jeg bør lave til os 3 og om det bedste er at lave grød eller pulver og jeg overvejer os lidt om man skulle have en Tripsitter med os så der ikke går noget galt.

Håber lidt på i kan gi mig nogen gode ideer og inputs og hvis alt går godt så skal jeg nok lave jer en god triprapport :)

Medlem

Det lyder satme iorden. Det gad jeg da også godt!
Desværre har jeg aldrig prøvet meskalin, er kun erfaren med svampe. Men jeg er sikker på du kan finde guides / tråd hvor der står hvor meget man ca skal have hver? Søg på google. Så kommer der tråde fra psychedelia hvor du kan tjekke. :)

Medlem

Men held og lykke med trippet! Glæder mig til at læse tripreporten! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Meskalin er ikke nær så kaotisk som svampe og er imo. let og overskueligt. Let tankespind og vilde visualer!
Jeg vil gå ud fra at 50 cm eller 0,5-1 kg grønt skind svare til 500 mg meskalin, hvilket er en høj dosis.

Jeg har taget udgangspunkt i denne fremgangsmåde, dog uden citron, da det får en klam smag af opkast!! Dette kan ikke udtrykkes nok!!!!!
viewtopic.php?f=1&t=27718

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Meskalin kan bringe dig til verdener som du aldrig kunne forestille dig på svampe, så vær forsigtig.
Ifølge denne kilde: http://www.clearwhitelight.org/hatter/freshpedro.htm svarer 100 g tørret kaktuskød til 2-300 mg meskalin.
I øvrigt bør du fjerne kernen inde i sanpedro, og kun tørre de afsnittede grønne dele af stokken. Det er her meskalinen sidder. Derfor er der en del vægt som går fra.

Prøv at læse lidt triprapporter om andre der har taget meskalin. Jeg fandt f.eks. denne, hvor der står dosis angivet til 40 g. tørret kaktuskød :http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=51&t=42325

En anden triprapport med en helt anden setting ses her: viewtopic.php?f=51&t=34462
Her tager forfatteren 45-50 g. tørret kaktuskød.

I sin tid da jeg selv skulle lave meskalin-grød brugte jeg denne fremgangsmåde: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... f=1&t=6776
Den virker fuldstændig efter hensigten! Jeg tror jeg fik taget op imod det dobbelte - sådan over 100 g. og jeg fik et trip der varede over 16 timer. Det var ret så vildt og livs-ændrende, så pas på hvis I kun vil holde jer inden for "hygge"dosisen.

Nåja, jeg kan se at tiden er gået, så I har jo nok haft jeres trip. Hvordan gik det?

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]