Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 03:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey superrygere.

Jeg har prøvet pot et par gange som den eneste form for narkotika et par gange for nyligt, og kunne virkelig godt lide den høje fornemmelse.
Jeg har derfor tænk på at prøve skunk.
Mit formål med at ryge cannabis er bare ikke at sidde og hænge totalt stonet men at være "Høj".
Så spørgsmålet lyder derfor: "Bliver man tung og i bolden af skunk som af hash eller er skunks virkning som pot bare kraftigere?"

-Big up:-)

Dedikeret medlem

spørg efter noget sativa dominant skunk og lad være med og ryge alt for meget så skal du nok blive "høj" det meste skunk på staden feks. er dog sativa domineret så burde ikke være så svært og finde noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Du kan sagtens få hash, der ikke gør dig tung i hovedet. Du skal bare have fat i noget sativarøg.
Jeg synes også, at du burde prøve at ryge noget cannabis, der gør dig STONED. Jeg foretrækker i hvert fald en rigtig lækker couchlock ryger. Det er også lækkert at blande indica og sativa. mmmmhhhhh, jeg trænger vist snart til at ryge :D

Junior medlem

TUSIND tak for de gode og hurtige svar, sætter jeg pris på!!!

-God aften:-)

Medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens få hash, der ikke gør dig tung i hovedet. Du skal bare have fat i noget sativarøg.
Jeg synes også, at du burde prøve at ryge noget cannabis, der gør dig STONED. Jeg foretrækker i hvert fald en rigtig lækker couchlock ryger. Det er også lækkert at blande indica og sativa. mmmmhhhhh, jeg trænger vist snart til at ryge :D

:D
Blot tanken om en troldmand :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
FUCK DIG :D gal jeg ku godt en troldmand lige nu!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes der er ret stor forskel på en stener indica og en høj sativa rus
Sativa rusen er præget af et "mind high", med dybe og abstrakte tanker. Har et psykedelisk twist til sig.
Hvorimod indica rusen mere er et chill body high :)

Junior medlem

Hvad er det bedste sativa dominante man kan få på staden? jeg hvad er jeres yndlings? :-)

Junior medlem

Hvad er jeres yndlings sativa dominante skunk. Der kan skaffes på staden? :-)

Dedikeret medlem

hawaiian snow smager og virker rigtig godt hvis det er dyrtket ordentligt har dog den - at den er langsommere end de fleste sorter så tager derfor længere om blive færdig så kun køb hvis du kan se det er fyldt med krystaller ;)
Jeg er selv mest til indica så det er nu ikke så meget rent sativa jeg har røget.

Junior medlem

Fandt du hvad du efterspurgte?
Står nemlig selv i samme situation nu.
Er på udkig efter noget godt sativa domineret skunk, og kunne godt bruge et par gode forslag eller anbefalinger.
:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Patrix skrev:
spørg efter noget sativa dominant skunk og lad være med og ryge alt for meget så skal du nok blive "høj" det meste skunk på staden feks. er dog sativa domineret så burde ikke være så svært og finde noget.

det er så ikke helt rigtigt, der vil til enhver tid være mere indica end sativa, og det er der en simpel grund til, indica tager kortere tid at dyrke, og den yielder generelt mere, hele markedet i danmark er overdomineret af indica

jeg har prøvet utallige sativa domineret buds rundt omkring, og ingen af dem nærmer sig den intense high uden bodyload jeg fik fra mit eget grow af en silver haze som blev høstet for tidligt, det er hvad jeg vil kalde en rigtig sativa rus, og den har jeg ikke kunne opstøve nogle andre steder, staden inklusiv

alt der hedder noget med haze burde være sativa domineret, sorter som super silver haze plejer at give en god sativa rus da den har en thc % på 25 og stort set inden cbd

Medlem

hash lavet på nogle danske udesorter høstet på den tidlige side kommer man nok tættere på en stærkere høj rus en meget der er reklameret som på sativa staden.

som crime siger er markedet domineret af indica strains i dk meget er groet indenlands så hurtige sorter/indica er overalt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]