Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej!
Jeg havde en forfærdelig oplevelse med skunk her forleden som jeg tænkte jeg ville dele med jer og forhåbenlig få et par svar på hvad der egentlig skete den dag, så vi tager den helt fra begyndelsen.

Jeg var taget ud til Christiania med en ven og en veninde, vi købte skunk for ca 150kr jeg ved ikke hvilken slags det var. Efter vi havde siddet og røget på jointen i omkring 20 minutter begyndte helvedet (det var en 1 smøgs) jeg havde det som om hele min lyske var lammet og det føltes som om jeg tissede i bukserne(selvom jeg ikke gjorde) efter det havde stået på i 5 minutter, kom der utrolig kraftige, langsomme hjerteslag som gav ubehagelige lyn igennem hele min krop, imens det stod på begyndte mit hoved også at brænde, altså det føltes som om der var ild i min hjerne, jeg fik også virkelig kraftige hallucinationer og af og til føltes det som om jeg skulle besvime. Dette helvede stod på i ca 2 timer.

Er der nogen af jer som ved hvad der skete for mig?? Er i tvivl om jeg skal ryge igen, for det med hjertet gjorde mig virkelig bange. Jeg har prøvet at ryge skunk 4-6 gange og det er første gang det er sket. HJÆLP!!!!

Medlem

Det lyder til at du har været godt ristet. Kort og godt.
Næste gang du ryger lyder det til at du mængdemæssigt skal holde rygningen på en tredjedel eller mindre..

Men inden du tager den beslutning, så skal du overveje om du er disponeret for psykisk sygdom etc. Kort sagt, om det her bare var at du fik lidt for meget, eller om det var en advarsel du bør tage alvorligt. Det er mere eller mindre kun dig selv det kan afgøre det.

Hvis du har psykiske problemer, så synes jeg du skal være varsom. Hvis du føler dig rimelig stabil, så prøv at ryge meget lidt de næste par gange, og mærk efter hvordan det føles.

Uanset hvad, så lyder du rimelig ung. Medmindre du er oppe i tyverne, så synes jeg generelt ikke du skal ryge dig skæv mere end højest en gang hver tredje måned eller i det leje. Din hjerne er først færdigudviklet når du er oppe i tyverne.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Kan så meget genkende nogle af de ting du beskriver, især den følelse af at pisse i bukserne! Hallucinationerne synes jeg minder om dem man fik som lille når man ikke kunne sove og gned sig hårdt i øjnene :P
Det lyder som om du har haft et af de voldsomme badtrips der virkelig mærkes på kroppen. Det skete for mig at jeg blev så syg på en 2. joint at jeg blev ligbleg, koldsved, følelsesløshed i fødderne og generel ubehag der gjorde min aften til et helvede i 2-3 timer.

Et råd i badtrip-situationen kan være at fokusere 100% på at tælle dit åndedræt med lukkede øjne i noget tid. På den måde beskæftiger du din aaalt for skæve hjerne med at lave noget istedet for at sidde og køre i tankespiraler som man nogen gange gør.

Må man spørge hvor mange gange du har røget, TS?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Du har bare været godt skæv, der er ikke det store at være bange for :) Hvis det sker igen, så hiv dig ud på et toilet, knæk dig nu hvis du har brug for det, ellers så kyl lidt kold vand i hovedet, og få noget vand.

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Hvis jeg skal give dig et råd, så forsøg at lade være med at ryge cannabis sammen med tobak. Jeg ved godt, det er det mest almindelige i Danmark, men det giver ofte en væsentligt ringere rus. Selv hvis man er vant til tobak og har ristet det ordentligt, er der en god sandsynlighed for at rusen vil føles renere og gøre en mindre svimmel, selv ved større mængder, hvis man ryger det rent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]