Selvsagt er der jo ikke nogen herinde, der kan hjælpe dig med at anskaffe et CBD-holdigt produkt, hvilket lader til at være din største hindring. Så det vigtigste element i dit selvmedicinerings forsøg står du selv for.
Rusmidler (og medikamenter generelt) kan have en ret forskellig effekt på forskellige personer, så i stedet for at læne dig for meget op ad andre personers erfaringer, synes jeg at du skal danne dig dine egen. Starte meget, meget, lavt ud og se hvordan det påvirker dig. Evt. bed folk omkring dig (venner / familie) om at være opmærksomme på dig og om de ser ændringer i dig - positive som negative - over den periode du vælger at forsøge dig.
Det kan være svært selv at se små ændringer i sig selv objektivt, og det er ikke garanteret at din psykiater kan heller.
Generelt, hvis ikke du kan finde noget voldsomt troværdigt CBD-ekstrakt, ville jeg undgå at varme på det, hvis jeg var dig. THC bliver væsentligt mere potent, hvis det bliver opvarmet. Derfor kan du, ved ikke at opvarme det, undgå en del af effekten af eventuel tilstedeværende THC i det købte produkt.
Du kan fortynde en CBD olie i en anden olie. Vær dog opmærksom på at udregne koncentrationen af din blanding! Og start lavt, hellere opdosere lidt anden gang, end fejle første gang.
Fordelen ved at fortynde det i en olie er også, at du kan lave blandingen så svag, at du kan indtage mængder af en størrelse der er til at måle, uden nødvendigvis at risikere at blive påvirket.
(Du kan nok skimte, at jeg ikke forventer at det er muligt at finde en CBD-olie helt fri for THC

)