Hej Alle!
Jeg har i længere tid undret mig over, hvorfor skunk og hash, på staden (stort set) koster det samme? Grunden til at jeg undrer mig, er at oppe mit hoved går jeg ud fra at det meste hash kommer fra Marokko og skunk fra Dammark. Men, da der skal ~10 gange den mængde skunk, til at lave de samme mængde hash, så knækker filmen i mit hoved.
Burde skunk være meget billigere? Betaler vi overpris på skunk på staden?
Grunden til at jeg spørger, er at jeg simpelthen ikke kan få det til at hænge sammen. Men det er måske bare fordi timelønnen er så meget lavere? Umiddelbart kan jeg ikke se nogen god grund, for mig, at lave mit skunk/pot om til hash, da jeg simpelthen vil få alt for lidt ud af det.
Men det hele afhænger åbenbart af prisen på at fragte det til DK/europa eller hvad? FX. uanset hvilken kvalitet man køber, så har det kostet ~15kr. pr. gr. at fragte fra Marokko.. Hvilken kvalitet man køber er så underordnet, der bliver lagt 10-15kr. til hvert gram.
Håber der er nogen der kan give mig en ordenlig forklaring på dette emne, da det tit er noget jeg går og tænker lidt over.... Har aldrig været helt vild for at købe skunk på staden, da jeg føler at jeg bliver snydt. Føler jeg får meget mere for pengene når jeg køber 10gram god hash for 500kr.
Har du nogen tanker omkring dette emne? Tager pusherne røven på dig, når du køber skunk, eller er det fair?
|