Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Hej, jeg har lige fået en lille pose med 50g af denne fremragende plante i tørret form.

Denne tråd er bare feedback fra hvad jeg end nu laver med den.
Det er en eqyptisk vandlilje også kært kaldet "sacred lotus of the nile", den er alment kendt og brugt idag.

Den foretrukne måde at indtage den på er via alcohol(en flaske god vin), lad den trække helt op til 3 uger.
Servering: Varm vinen og plante masse på en pande, det skal ikke koge. bare opvarmes og serveres. Si plante materielet fra og server det på en tallerken sammen med vinen.
Er ikke kemiker, så der er nok en anden der kan give mere teknisk forklaring.

Men lige nu ryger jeg lidt af den, har røget 2 smøger(rizla med tobaks bund), og har fået en let euphorisk følelse. Kom praktisk talt med det samme.
Gav mig lyst til at spille guitar. Nu en time efter indtagelse, er følelsen mere integreret i mit system.

Det er som dejlig velvære og fred. let og behagelig energi denne plante besidder!
1,5 timer inde: Følelsen er helt klar, og gennemtrængende. Og ikke påtrængende som svampe fks. Er imponeret over så lidt der skulle til.Posetivt! :D

Denne plante skulle indholde psychoaktive stoffer, men er ikke kendt for visuelle effekter.
UPDATE: Jeg kan næsten ikke lade være med at proppe det i smøger nu :D
Men det føles ikke som et decideret drug, det er bare hyggeligt haha.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Updater senere med vin -

Peace

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Senest rettet af Ether 22 nov 2014 20:55, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Jeg tror denne tråd skal flyttes til andre alkaloids/entheogener. beklager fejlen.

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]