Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folk på Psychedelia.

Jeg bliver muligvis nødt til at tage en test for at se om jeg har røget. Jeg ved ikke hvornår eller om jeg overhovedet kommer til det, men jeg vil gerne have nogle svar alligevel, selvom jeg måske ikke skal.

Jeg er omkring 189 cm høj og vejer 76 kg. Jeg har de sidste par måneder røget mindst 1 gang om ugen. Sidste gang jeg røg var i fredags. Jeg har dog nu tænkt mig at holde en meget lang pause. Hvor lang tid tror I der går før det er helt væk og hvad er chancerne for at jeg kan komme forbi testen hvis den f.eks. er om 2 uger?

Hvad vil I anbefale at man gør for at få et negativt resultat i testen?

Mange tak på forhånd.

Dedikeret medlem

må jeg sådan helt grundlukkende spørge om hvorfor dit urin skal tjekkes for drugzz?
ser en del af det for tiden.. men ja der er tricks! en del faktisk, nogle af tvivlsom karakter.. prøv at bruge søgemaskinen herinde og søg på urin.. snyd test, eller i den stil..
men når du ikk er cronic-toker så tror jeg ikk du ska være bekymret.. spis frugt o.a. drik vand og få lidt motion.. hvis den slår ud så be om 1-2 kontroltests, for de billige er IMO rimeligt upræcise..
>husk det er dig selv du snyder< ved at fifle med det.. det er jo generelt ment som hjœlp :-/
mvh STWOD
vend gerne tilbage med udfaldet af testen

Junior medlem

Skal nok vende tilbage med resultatet når (Hvis) jeg bliver testet.

De gør det sgu ikke for at hjælpe mig, det kan jeg love dig for. De gør det for at buste min røv, så de har en undskyldning for at gøre mit liv til et helvede.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Tror ikke du skal være urolig taget doserne/hyppigheden i betragtning. Det er som regel ude af kroppen efter 48 timer. Hvis du bruger det hyppigt kan det være i kroppen i op til 2 måneder..

Junior medlem

Bo Dega skrev:
Tror ikke du skal være urolig taget doserne/hyppigheden i betragtning. Det er som regel ude af kroppen efter 48 timer. Hvis du bruger det hyppigt kan det være i kroppen i op til 2 måneder..

Jeg er ikke blevet testet endnu, men jeg er heller ikke blevet bedre til at holde forbruget lavt.

Jeg gør det hver eneste dag nu.

Medlem

Så du er gået fra at have et ugentligt forbrug og svor at du ville holde en lang pause, til nu at have et dagligt forbrug - på trods af at du ved at du på et eller andet tidspunkt render ind i en test... Det lugter jo lidt af at du ikke kan styre det.

Så nu spørger vi igen: Er du sikker på, at det ikke er for at hjælpe dig at du risikerer at blive testet?

Junior medlem

Egentlig så holdte jeg en "okay lang" pause på 1 måned, men faldt i den igen.

Og nej, det er ikke for at hjælpe mig. Jeg ved godt du ikke kender min situation og normalt er det for at hjælpe, men tro det eller ej, så ville det faktisk kun ødelægge alt for mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]