Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 02:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey

Jeg blev i sidste weekend stoppet af five O, var ikke påvirket, men havde taget mdma og røget bong tæt hele weekenden. Ryger normalt et par gange om ugen, og havde altid forestillet mig, at hvis jeg blev stoppet for at få taget en test med 'narkometeret' at jeg ville fejle / den ville vise positiv. Så efter jeg bliver stoppet og selvsikkert svarer nej til at have drukket, hiver de narkometeret frem, og allerede der er jeg så godt som sikker på at teste positivt.

Jeg får stukket den her walkie-talkie lignende ting i hånden, og får at vide jeg skal køre vatpinden rundt i munden, ved kinderne, under tungen osv. i 3-4 minutter - Shit. Helt tilfældigt er jeg ekstremt tør i kæften, det er aften, og de to betjente står bare og kigger lidt rundt uden meget fokus på mig. Jeg gør mit bedste for at få så lidt spyt på vatpinden som muligt (mens jeg prøver at ligne en som gør det modsatte), ved hovedsageligt at skrabe den på indersiden af kinderne (var ekstremt tør i munden) og blot lade som om jeg kører den under/over tungen, hvilket de bad mig om men at gøre, men ikke kiggede nærmere på.

Det tog et par chek, men endeligt viste indikatoren at der var tilstrækkeligt til at få testet om jeg havde THC i blodet (?).
De smækker så apparatet til et andet apparat i bagagerummet, mens jeg sætter mig ind i politibilen og snakker lidt med en af betjentene på bagsædet. Jeg spørger lidt ind til narkometeret, og han fortæller mig at det er meget normalt for folk at teste positivt selvom de ikke er direkte påvirket - og jeg havde jo røget mit sidste bonghovede ud af mange, kun lige indenfor 20 timer af testens foretagelse. Jeg fortæller ham at jeg har røget nogle 'joints' i weekenden, og egentligt tænder op ugentligt (hvilket jeg nok bare skulle have holdt kæft om). Han fortæller det bliver en fratagelse af kørekortet i 3 år, samt en bøde af endnu ukendt størrelse i tilfælde af den viser positivt. Han spørger mig også om jeg gør mig 'i andet end hassss' hvortil jeg svarer Nej uden tøven, og de så ikke gør mere ud af det. (Synes jeg 'klikkede' lidt med dem lmao)

Efter 8-9 lange minutters venten, åbnes døren ved betjenten og hans mate siger at testen viser NEGATIV! Fuck hvor blev jeg lettet, men samtidigt ekstremt overrasket ?! Synes absolut ikke det giver nogen mening, og er i tvivl om hvor vidt testen i virkeligheden kun sporer få timer tilbage, eller det var min indsats på at få så lidt spyt på pinden som muligt (samt heldig tørken i munden).

Har andre prøvet at snyde narkometeret på lignende måde, hvor man ellers var 95% sikker på at blive testet positiv?
Eventuelt nogen som har testet positiv selv flere dage(uger?) efter sidste omgang med røgelsen? Alle historier velkommen (y)

Insane psychedelia user!

DEr findes også væsker som forhandles på nettet, der kan fucke med de tests. Så 'tager man bare lige en tår vand', når panserne har vinket ind til siden. (Skylder kun munden, tilbage i flasken med det igen.) Om de virker skal jeg ikke kunnet sige. Men er faldet over dem omtalt på flere cannaforas, og i headshops

Junior medlem

Narkometeret burde kun slå ud i maks. 24 timer efter røg, hvis man ikke ryger fast. I snit tager det cirka 7 timer, fra man ryger til man er under grænsen, jævnfør producentens materiale.

Så som udgangspunkt har du ikke snydt den, den virker skam efter bogen. Har en bekendt der blev stoppet en 12 timer efter, han blev også testet negativ, og han ryger rimelig fast.

Når det er sagt, så er det da helt sikkert en god ide ikke at putte mere spyt på end højst nødvendigt.

Man kan så undre sig over alle de historier, hvor folk adskillige dage efter bliver taget. Tror dog det er en blanding af folk pynter på historien, og nogle bare uheldige fordi deres kroppe er langsomme til at komme under grænse værdien. Det kan også være den måler falsk positiv nogle gange, og selvom man er under grænseværdien maskinen måler, så ligger den faktiske bagatel grænse så lavt, at blodprøven fælder en.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
har 2 gange fået taget urinprøve, hvor den fejlede :) havde spist benzoer og røget.. har også prøvet at blæse i et alkometer der undervurderede min promille for vildt! xD Samtidig havde jeg heller ikke kørekort, så det var lidt sindsygt..
nu når vi er ved det, så blev jeg også engang visiteret mens jeg havde 5g skunk i (i en drugbag) i lommen, uden de fandt det! han havde endda sin hand i den lomme xD er sikker på det var fordi jeg "legede" deres homie uden at slikke røv. Og så fordi de glemte/ikke gad tømme mine lommer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]