Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 16:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy,

Jeg har et spørgsmål angående bedst mulig opbevaring af skunk.

Kan jeg godt opbevare det udenfor i en tæt lille pose, som er i en gammel tyggegummi æske, som så udover er lagt i en skuffe.

Det er udenfor, og derfor er der jo rimelig koldt pt og en periode fremad.

Jeg regner med at ryge det indenfor et par uger, men det kan godt tåle lidt kulde?

- Og hvad er derudover bedst mulig opbevaringsmulighed? :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
mørkt, tørt, lufttæt, køligt

det er de 4 ting du skal gå efter

minusgrader er nok heller ik det bedste hvis de stadig er lidt fugtige indeni, det mest optimale ville være at finde et sted indenfor mellem 3-20 grader

Junior medlem

@Crime

Tak for svar.

De ting ud nævner udgør pretty much den condition, som mit skunk er i. Der er ikke minusgrader i DK mere, så det går.

Ang. skunken, så er den helt tør og klar til at blive røget.

Lige noget helt andet; hvordan grinder man bedst muligt sin skunk? Jeg har set flere videoer rundt omkring på youtube, og set at det skulle være godt at putte det i en kop, også klippe lys med en saks. Når det er en så lille mængde (1g'ish), så vil det vel nok være den bedste mulighed, for at få det grindet bedst muligt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

der er stadig minusgrader om natten, det siger DMI ihvertfald..

en grinder er nok det nemmeste, men saks og kop kan også bruges

Junior medlem

Den ligger i en skuffe inde i et skur, hvor skunken er i en plastikpose, som er i en gammel tyggegummiæske, som er i en tupperware.. Tror ikke der er minusgrader hvor den er... Men tak for hjælpen i hvertfald! :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: "mest i sverige"
Din skunk har det fint. mørkt og tørt så er den ok! - Så længe det er tørt, så bare knus det med fignerne! fjern det lidt stilk der måtte være. Hvis du er så heldig at der skulle være et frø, så plant det i stedet for at putte det i din joint!! jeg har aldrig set andre end mine venner gøre det men når det er pot vi snakker om bruger jeg en køkkensi ti (den med et net af ståltråd) så får du alle stilkrester og frø ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

gestin skrev:
Din skunk har det fint. mørkt og tørt så er den ok! - Så længe det er tørt, så bare knus det med fignerne! fjern det lidt stilk der måtte være. Hvis du er så heldig at der skulle være et frø, så plant det i stedet for at putte det i din joint!! jeg har aldrig set andre end mine venner gøre det men når det er pot vi snakker om bruger jeg en køkkensi ti (den med et net af ståltråd) så får du alle stilkrester og frø ud.

wtf :D

hvorfor skulle han dog ødelægge kvaliteten af sine buds og tvære trichomes ud over det hele? hva skulle det nytte?

om der sidder stilkrester eller frø i skunken er da ligegyldigt, det kan fjernes når det skal ryges uden at man smadre 30 % af potensen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]